Meg med tre små prinsesser Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 Jenta mi på 5 år skal sette inn dren på tirsdag, hun skal også sjekke polyppene og ta dem hvis de ser at det er nødvendig. Hvordan var formen til deres barn dagen etter operasjonen? Når var de i form til å gå i barnehage igjen?
jegvilogsåhaettnyttnickidag! Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 kan trøste deg med at det nesten er værre for mamman enn barnet.. gutten min fikk dren 11, 5 mnd gammel. Litt shabby med en gang etter narkosen men i fin form dagen etterpå, husker ikke helt men lurer på om han ikke var hjemme en ukes tid før vi dro i bhg igjen ( mener det var en mandag..). Massse lykke til !!!
NoDoubt Skrevet 20. april 2008 #3 Skrevet 20. april 2008 Jenta vår fikk dren da hun var 3 år. Etter hun våknet av narkosen var hun helt vanlig. Om de tar polyppene så vil jeg tro hun blir litt dårlig i noen dager.
Meg med tre små prinsesser Skrevet 20. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. april 2008 Tusen takk for raske svar! Noen flere som kan svare?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå