Lisa & lille Noah<3 Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 Feiret bursdagen min i går og inviterte mange av mine og samboeren min sine venner\venninner. 2 av de hadde tatt med seg andre venner igjen.. Jeg ble litt paff, åpner døren og tror det kommer en, så kommer det plutselig flere som ikke var invitert. Er ikke meningen å virke prippen eller sær, men jeg trodde det var vanlig å spørre først? Jeg ble hvertfall ganske paff, er ikke hvem som helst jeg liker å ha i hjemmet mitt, og man kan jo liksom ikke si noe når de først har kommet heller. Jeg syntes bare det var så utolig rart, at de ikke spurte om det var greit. Bor ikke i den største leiligheten heller, og jeg hadde jo kjøpt inn masse til det anntallet som skulle komme... Hvordan hadde dere reagert?
celodi Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 Hadde også reagert ja!!! Ikke hadde jeg fått meg til og ta med meg flere venner når jeg hadde blit bedt bort..
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 20. april 2008 #3 Skrevet 20. april 2008 Jeg hadde reagert som deg. Det er normalt å spørre om man kan ta med seg flere folk, normal høflighet syntes jeg.
☆Anonymia☆ Skrevet 20. april 2008 #4 Skrevet 20. april 2008 skjønner deg godt,hadde reagert på samme måte... men på andre siden så hadde jeg heller aldri gått i en bursdag jeg ikke var invitert i...syns det er ganske frekt..
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 20. april 2008 #5 Skrevet 20. april 2008 Ja det syns jeg var frekt gjort! Hadde aldri falt meg inn å bare ta med noen nei.. Er ikke sikker på om jeg hadde spurt om å få ha med meg noen om jeg hadde hatt lyst eller jeg.. Kommer i så fall veldig ann på hvem det hadde vært og hvem jeg skulle til.. og UANSETT skal man spørre først ja!
kokko Skrevet 20. april 2008 #6 Skrevet 20. april 2008 jeg hadde også reagert. det er jo vanligt å spørre om vi kan ta med noen vist vi er invitert til en bursdag. jeg hadde bare tatt med vist vi hadde fått besøk fra en annen by/land som overnattet hos oss, vist det var greit for de vi skulle til. ikke noe gøy å få besøk av flere enn de vi trodde skulle komme. Vi er jo innstilt til det antallet vi har invitert og laget klart til de og ikke til flere, tilfelle det er noen andre som kommer. hadde kansje tatt det opp i etterkant at det hadde vært kjekt med bekjed om at du tar med deg andre folk ...
Gjest Skrevet 20. april 2008 #7 Skrevet 20. april 2008 Synes det var frekt, ja, og jeg hadde nok reagert på det selv også. Hadde heller ikke blitt med noen på fest (verken bursdag eller annet) uten å være sikker på at de jeg dro med hadde klarert det med verten/vertinnen først.
~Maja Mor~ Skrevet 20. april 2008 #8 Skrevet 20. april 2008 Hehe, skjønner virkelig ikke at de gjør det!! Hvem er det da som kommer uanmeldt i en bursdag? Jeg hadde stirret på de fremmede og sett ut som et spørsmålstegn. Du er ikke prippen! Fikk du en forklaring?
Alba44 Skrevet 20. april 2008 #9 Skrevet 20. april 2008 Hehe, det var freidig gjort! Skjønner godt du ble en smule overrasket. Det hadde jammen jeg blitt også.
Gjest Skrevet 20. april 2008 #10 Skrevet 20. april 2008 Venninna mi feiret bursdagen sin i går hun også... Og der hadde to kammerater av de bedt 2 jenter som hu overhodet ikke liker og kjenner. Hu ble veldig skuffa... Jeg skjønner deg godt, jeg hadde blitt veldig lang i maska dersm det plutselig dukket opp en del fler.. Er som du sier at det er ikke alle man vil ha inn i hjemmet sitt.
petite fleur Skrevet 20. april 2008 #11 Skrevet 20. april 2008 Som regel synes jeg det er helt i orden at venner har med seg andre venner, men vil ha beskjed først ja! Nå er heldigvis vennene mine så lure at de gjør det da ;-) Hadde de uinviterte i det minste vett på å ta med seg gave til bursdagsbarnet?
SkravleFruen Skrevet 20. april 2008 #12 Skrevet 20. april 2008 Ja, jeg hadde reagert! Det er jo helt vanlig å spørre først! Faktisk frekt å bare dra med seg folk uten å spørre.. !!
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 20. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 20. april 2008 Godt det ikke bare er jeg som reagerer på slikt da. De uinviterte hadde ikke med seg gave nei, hehe, og jeg fikk ingen forklaring fra de som tok med seg andre "gjester"...
Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 20. april 2008 #14 Skrevet 20. april 2008 det syns jeg er sinnssykt frekt, spes siden det var en bursdags fest (uansett oxo egentlig) jeg hadde blitt drit sur ihvertfall om mine venner hadde tatt det som en selvfølge å ta med flere av sine venner igjen.. er noe annet når man spør den som holder festen om man kan ta med seg noen..
Lillesnuppis Skrevet 20. april 2008 #15 Skrevet 20. april 2008 Jeg hadde aldri tatt med noen til andre uten å ha spurt om det var ok. Så dette var frekkt ja.. Jeg var bedt i bursdag for en tid tilbake. Å den helga skulle jeg ha besøk fra en venninne fra Molde. Så jeg sa jeg ikke kunne komme pga hun kom til meg, men da sa dem at jeg bare kunne ta henne med meg visst jeg ville. Tror ikke jeg ville ha ringt dem å sourt om jeg fikk ta henne med heller. Da hadde jeg heller blitt hjemme å besøkt dem senere.
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 20. april 2008 Forfatter #16 Skrevet 20. april 2008 Ja, det hadde vært noe annet hvis hun hadde spurt, og det er også greit å få en mulighet til å kunne si nei. Ikke alle man har noe til felles med, og en bursdag vil man gjerne feire med gode venner, ikke ukjente. Jeg kjente overhode ikke disse personene som de tok med seg, alikevel så tok de seg godt til rette her. Bursdagen ble ikke helt som forventet nei...
Gjest Skrevet 20. april 2008 #17 Skrevet 20. april 2008 Skikkelig frekt!! Da hadde jeg blitt helt satt ut faktisk hehe hvem er det som gjør det da?
Gjest Skrevet 20. april 2008 #18 Skrevet 20. april 2008 Til og med vi spørr jo faktisk først, og vi går på fjortisfester! (meg&venner altså) Går det så langt at vi ikke spørr er det fordi det allerede er tusen andre der i et rasert hus uten voksne til stede.
Gjest Skrevet 20. april 2008 #19 Skrevet 20. april 2008 Jeg inså nå at det er teit å si fjortisfester, men fester(ikke bursdag) med 17-18-åringer *rettelse*
Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 20. april 2008 #20 Skrevet 20. april 2008 herrlighet, jeg håper du virkelig sa ifra til vennene dine om at det var frekt av de å ta med seg sine venner som er helt ukjente for deg... er jo ikke akkurat så kult å ha noen du ikke kjenner der siden du ikke veit åssen de er/kan være...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå