Gå til innhold

Ditt beste tips mot hemorider??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er desperat! Hatt det med jevne mellomrom etter gutten vår ble født. Nå er jeg gravid igjen og har bekkenløsning, så sitter/ligger en del. Blir avføringen hard er det rett og slett et helvete. Kan ikke sitte i det hele tatt....Prøvd diverse kremer og stikkpiller, men det er lenge siden nå.

HVA anbefaler du?? Og må jeg til legen for å få det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Honning! Kjøp vanlig honning på butikken og smør på. Fikk også hemorider under fødselen og det var det eneste som funket på meg. Du kan også kjøle ned meg litt is for å lindre om det er super ille.

Lykke til!

Skrevet

Seriøst?? hehe Lurer på hvordan man har funnet ut det!!!!!!

Skrevet

Hehe, er nok et gammelt kjerringråd. Og funket som pokker, i såfall på meg! :)

Skrevet

Vask deg etter hver gang du har vært på do! Smør på med alcoanal i og rundt endetarmsåpningen. + Benefiber 3 ganger om dagen! Eneste som funket på meg!

Skrevet

Er også plaget med dette. Ikke kvitt det snart to år etter fødsel, men det jeg husker hjalp godt da det var som verst og jeg var flink å behandle var et lakserende (avførende) middel du kjøper reseptfritt på apoteket. Det er en flaske med noe slags middel du drikker en kork av i ny og ne. Det er helt ufarlig og hjelper deg til å få bedring på det mens du behandler samtidig.

Skrevet

Propolissalve 10% fra helsekostbutikker. Smør på i hytt og pine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...