Gå til innhold

Den uke for uke tellinga. BIM. VS. babyverden.

Anbefalte innlegg

Skrevet

bim sier at nå, når jeg er i uke 13, men i 14svangeskapsuke da(siden bim teller slik) så er fosteret 60 g. og 11 cm...

men på babyverden sier den at fosteret er 8,5 cm og 35 gram. GANSKE stor forskjell.

hvem stemmer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytte =)

Skrevet

Jeg har ikke svaret på det, men jeg stoler mest på babyverden. Jordmor sier også det samme som på babyverden.

Skrevet

da jeg var 12 fullgåtte dvs da jeg begynte på min 13. uke var forteret mitt under 5 cm langt

Legen måler rumpe- hode og det tror jeg bim sier de gjør også, men målene på bim stemmer ikke

Skrevet

da holder jeg med baby verdenen :) tusen takk...

Skrevet

I begynnelsen, frem til uke 15 stemmer ikke bim.... Eller, det er så induviduelt egentlig.... Følg babyverden i str på barnet frem til du SER de er like etter uke 15... Da er str den samme;)

Vet ikke hvorfor det er sånn men

Skrevet

ok tusen takk =) da prøver vi det! hehe

Skrevet

Da jeg var på 3D ul så var babyen akkurat gjennomsnitlig på vektmålet der, og vektmålet stemte overens med det babyverden regnet i samme uken. BIM sine mål var lavere.

Skrevet

var bim lavere? hmm... ok såpass... syns de virka så mye "høyere"

Skrevet

Bare følg det målet du føler deg tilfreds med, også ser du ut ifra ul og andre ting senere i svangerskapet... For så mye skiller det ikke når du kommer over 15 uker, at det er noen krise... Men vi var veldig mange som reagerte på dette for mange uker siden.....

Den er ca så stor uansett-.... Min stemte med ul og bim;)

Om ungen din er 1 cm mindre eller større enn det som står her hakke noe å si..... ;)

Vet det er forvirrende asså............

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...