Gå til innhold

Den norske mor og barn undersøkelsen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som er med/ skal være med? Eg ha aldri vært med. Og d virka jordmora litt iritert over d. Trur ik eg bli m denme gang eller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er med! Helt greit egentlig. Fått noen spørreskjema med noen merkelige spørsmål og tatt blodprøve. Og skal tas blod fra navlestrengen ved fødsel, syns det er litt viktig å være med hvis dette kan hjelpe oss å finne ut av div sykdommer.

Men skjønner om man ikke vil være med :)

Skrevet

Mange rare spm egentli.eg regne ik ut kor my eg drekk løpe av en dag osv.

Skrevet

Jeg er med. Syntes det var veldig greie skjemaer. Man blir jo litt bevisst på hva man spiser og drikker og tar av vitaminer osv.

Oppdaget da jeg svarte på skjema tre at jeg spiste mye frukt og grønt, men nesten alltid de samme grønnsakene. Da kunne vi jo endre på det, så vi fikk mer variert kosthold og mer variert smaksregister.

Ikke så dumt i det hele tatt.

Skrevet

Jeg er med. Føler det er en god sak. Lager meg en kopp te og fyller ut skjema:) Vi får gjøre det for barnebarna våre;)

Skrevet

Jeg er med. Håper denne forskninga skal gi svaret på en del sykdommer, og kanskje gjøre at en får bedre hjelp med dem i framtida. Så synes det er viktig å være med.

Skrevet

Var ikke med i fjor og ikke i år eller.

Skrevet

uff syns d blir litt pes jeg. men d er veldig flott at andre orker å være med:)

Skrevet

Syns det er helt greit å svare på de spørsmålene. Tenk på at det kan komme barna våre til gode hvis de finner ut ting ang sykdommer osv gjennom alle dataene de får inn.

Skrevet

Var med med tuppa og kommer ikke til å gidde denne gangen, syntes det var så mye kjas og mas og jeg grøsser ved tanken på blodprøvene osv. Får være nok at vi gjorde det med førstemann hehe :=)

Skrevet

jeg er med med begge to... syns det er helt greit jeg...:)

Skrevet

Jeg er med, har vært med begge gangene. Tell trivselen derimot syns jeg bare blir pes, så det har jeg aldri vært med på.

Skrevet

Er med jeg,men ja det er pes å drive å huske på å fylle ut disse skjemaene...Glemmer jo meg selv til og med så skal jeg huske på et spørreskjema i tillegg...kjedelig....

Skrevet

hvilken undersøkelse er det?

har aldri fått tilbud om det jeg.....

Skrevet

Er en slags studieundersølels. Må svare på masse spm du får tilsendt i posten,og ta blodprøver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...