Gå til innhold

Noen som har peiling på PROBIOTIKA??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært gjennom en ildprøvens periode og fått en del antibiotika i det siste. Først 6 dager pga vannavgang, og så nå en 10 dagers kur fordi jeg pådro meg bronkitt etter fødselen. Vet at immunforsvaret og den naturlige bakterifloraen i magen blir ganske negativt påvirket av atibiotika og at man bør ta probiotiske bakterier for å gjenopprette bakteriebalansen. Noen har erfaringer/peiling på priser og merker? Vet det er ganske dyrt så har lyst på noe som funker når jeg først skal punge ut..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den billigste probiotikaen får du på matbutikken, og den heter Biola! ;-) Vil du ha det i tablettform så kan du kjøpe feks idoform på apoteket, koster en plass mellom 150 og 200kr! (men fins også i billigere 30-pakninger)

Hilsen apotekdama! ;-)

Skrevet

Hei du, takk for svar! ja jeg spiser Biola, men skal vel ganske store mengder til for å gjenopprette tarmfloraens mangfold? :) Er det samme bakterier i Idoform som i probiotikaen på helsekosten, vet du det? og er den like effektiv? Hvis den er det, er det vel ikke noe poeng i å kaste hundrevis av kroner ut vinduet på helsekostvariantene..

Skrevet

står en del her:-) neurozym.com

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...