Ina25♥med gull i magen Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 Har vært veldig forsiktig med koffein frem til nå... Drikker ikke kaffe til vanlig så det er ikke noe problem. Har tatt en kopp te innimellom, og litt cola hvis jeg ikke har fått ned annet... (maks en kopp eller et lite glass eller to). Men nå som sola skinner og det er varmt og godt, har jeg fått så lyst på iskaffe/iste:) På iskaffen fra Tine står det at en boks tilsvarer en kopp med kaffe, så det bør da gå greit? Men hva med iste? Hvor mye koffein er det i f.eks. en halvliter? Er dere helt avholds til koffein? Eller drikker dere litt?
Sunnybeach4gull :) Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 Heia :-) Du kan sikkert drikke 2-3 slike daglig visst du ikke drikker cola/te i tillegg :-)) Tror faktisk det er like mye koffein i te som i kaffe? :-/ ihvertfall visst du lar den trekke i vannet et par minutter slik at det blir mørk farge! Jeg var totalt avhengig av pepsi max/cola zero før (dumme aspartam som gjør at man blir avhengig) men nå er jeg kjempe flink å drikker "bare" max 1 liter daglig ;-) noe som er en betydelig reduksjon på forbruket mitt ja... :-P Tar meg en kopp te når får lyst på ;-) kos deg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå