Gjest Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 ÅÅåå.. Jeg blir så irritert på en av naboene våre! Vi bor i studentblokk med 12 leiligheter til sammen og det er forbudt med husdyr her. Likevel er det tre som har katt. Jeg hadde ikke brydd meg om det hvis de hadde tatt hensyn og hatt kattene i leiligheten sin. Vi bor i nederste etasje og jeg er ganske allergisk mot katter. Det første problemet vi møtte på når vi flyttet inn var at ytterdøren alltid stod åpen. Til og med om natten. Jeg fikk en fast rutine med å gå ned å lukke den hver kveld før jeg la meg. Pga at døra som oftest har stått åpen, har det hele vinteren vært iskaldt i gangen, på do og på soverommet vårt. Jeg har tatt opp problemet med noen av naboene våre, og det har blitt bedre. Flere av dem er kjempeflinke og bærer til og med katten ned og slipper den ut, for så å lukke døra. MEN en av de idiotene som har katt, og som bor i øverste etasje, driter fullstendig i det vi sier og setter opp døren støtt og stadig. Hun slipper gjerne katten ut i 23 tiden på kvelden og lar døra stå åpen så katten skal komme seg inn igjen selv. Nå når vi var ute og lekte sammen med dattera vår utenfor blokka, kom hun hjem. Da satte hun opp døra. Samboeren min gikk bort og lukket døren demonstrativt. Hun kom ned igjen og åpnet den. Samboeren min gikk for å snakke med henne og spurte hvorfor hun satte opp døra. Hun ville lufte litt var svaret. (det er absolutt ikke dårlig luft i gangen, god ventilasjon, hun bor i femte etasje og oppholder seg ikke akkurat der) Samboeren min tok atter igjen opp det med at når døra er åpen går katter inn og ut som de vil og pisser i gangen, i tillegg har de begynt å røyte masse. Dette svarte hun ikke på en gang. Samboeren tok også opp at det blir veldig kaldt i de nederste leilighetene, dette mente hun vi måtte ta opp med Studentsamskipnaden, samboeren min svarte at det er en grunn til at det er en dør der, da bare gikk hun mens hun mumlet at det er mange dører her. Blir så irritert! Hvorfor ha katt når du bor i blokk hvis du hele tiden skal ha katten i gangen? Hun har til og med et bur der som den kan ligge i. Når vi eller andre har klaget til Studentsamskipnaden har de kontaktet henne, men da bare nekter hun å vedkjenne seg katten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå