Gå til innhold

golden sands med barn?

to jenter og ett gull i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har vært der med barn?

jeg tenkte meg dit to uker i august. med ei på 3 år. gjør ikke noe om det er litt festing rundt der:) men bare det er bademuligheter og litt shoppe mulighet:)

hører noe negativt om alle steder jeg nevner men vil høre erfaringer.

er det euro der nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var i Goldens Sands for 10 år siden. Aldri mer! Fin strand, men det var og alt.- Dårlig mat, tiggere liggende i buskene, mye bulgarsk mafia og null butikker!

Men det var da min mening.....

Skrevet

Vi var der for to år siden og var kjempe fornøyd. Hotellet var helt bra, og det var veldig billig der.

Kjempe fin strand, litt dumt at dt ikke var sååååå langgrunt der. Hele åmerådet er jo sperret av, så det er bare turisster som har avgang der. Jeg syns det var en del butikker der, men mye av det samme. Men man kan ta buss inn til Varna og der er det et kjempe stort marked og MYE butikker:)

Men har hørt at sunny beach er mere moderne by, større og mer å finne på:) Så vi tenkte vi skulle teste den en gang også.

Det er euro der nå ja, så hørte at det hadde blitt litt dyrere der etter at den kom.

Har også hørt at den lokale maten ikke er noe god, men på de fleste resturanter hadde de "vanlig" mat, og den var kjempe god, og kostet ikke noe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...