onam * mai 07 + september 08 Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 Er den noen som har erfaring med denne vogna? Og ev. målene sammenslått og bredden. Finner ikke noe informasjon om det på nettet...
onam * mai 07 + september 08 Skrevet 20. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 20. april 2008 Ops, så nå at overskriften har en liten skrivefeil. Skal selvfølgelig være Titanium tvillingvogn :-)
onam * mai 07 + september 08 Skrevet 20. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2008 ingen som har erfaring?
Mamma til 3E Skrevet 20. april 2008 #4 Skrevet 20. april 2008 hei, jeg har ei sånn vogn. er veldig fornøyd med den, bruker den som søskenvogn. hadde en bag i den da den minste var liten, nå har han blitt 8 mnd og bruker ikke den mer. er veldig god sving på den og jeg kommer inn de fleste dører med den jeg vet ikke helt målene på den, men den blir ganske "tynn" i seg når jeg legger den sammen. Jeg hadde til den første ei kombi vog, men denne tok mer plass i bilen enn hva denne tvillingvogna gjør. er egentlig ikke så veldig dyr heller denne vogna, tror jeg gav 2999 for den.
onam * mai 07 + september 08 Skrevet 21. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. april 2008 Det hørtes jo bra ut Hva for en bag brukte du? Vi har tenkt å bruke mykbag men det kan jo fort bli trang med tanke på vinteren. (Har termin i okt) Hvordan stilles ryggen inn? Glidelås eller andre måter? Full ligge og sittestilling? De har vogna akkurat nå på tilbud til 1999 :-)
Tre jenter søte små Skrevet 21. april 2008 #6 Skrevet 21. april 2008 Vi har den vogna og er kjempefornøyd. Vi bruker den ikke hver dag da. Hadde den i syden og trillet mye i sand, og den er fortsatt like fin. Man justerer ryggen med spenner/belter, hvis du skjønner. Som man kan stramme/slakke. Vi brukte den som søskenvogn på de to eldste, og skal bruke den som søskenvogn når babyen kommer i disse dager. Har kjøpt carena softbag, men vi har jo en nyfødt i vår/sommer månedene.
onam * mai 07 + september 08 Skrevet 21. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. april 2008 Skjønte hva du mente med hvordan ryggen stilles. Da er det på samme måte som på den jeg har nå :-) Nå må jeg bare få målene sammenlagt for å se om den passer inn i bilen vår. Gjør den det, skal vi kjøpe denne :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå