Gjest Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 Hei Hvilken type skade hadde dere og fikk dere reparert den eller ny vogn ? Hva var beløpet dere fikk ? Jeg har fått litt skade på vognen... den er blitt litt skeiv og tiller mot Høgre. Sittedelen er blitt veldig vasklig å legge flat. Tror dere at dette er stor nok skade til at jeg får de reparert ? Det er svært vansklig å se på vognen at den er skadet men jeg kjenner det når jeg triller. Har reist med Mytravel
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 den samme skjedde med min vogn.. hele understellet var slått skeivt... jeg var på butikken hvor de solgte simo, der fikk jeg "kvittering" på hva et nytt understell koster... fikk deretter refundert fra my travel.... tror det var de vi reiste med.... husker ikke helt....
*tobarnsmamma* Skrevet 20. april 2008 #3 Skrevet 20. april 2008 hei. vi fikk skade på vogna vår da vi var i syden i fjor, men vi oppdaga det på flyplassen og dro innom en skranke der og rapporterte det. Fikk der en lapp som var veldig viktig for forsikringsselskapet. Vi dro med startour. Ringe så de og fikk beskjed om at uten den lappen jeg fikk på flyplassen hadde jeg ikke fått tilbake penger. Men vogna vår var såpass skada at det var ingen hensikt prøve reparere, så vi sendte startour lappen og pris på ny vogn av typen vi hadde og vips kort tid etter var pengene på konto. Gikk rasende fort.Håper du har en lapp da...
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 20. april 2008 #4 Skrevet 20. april 2008 men har du forresten bekreftelse fra turen at den er skadet?? jeg merket vogna var ødelagt da vi landa på Las Palmas, gikk derfor rett i skranken og fikk bekreftelse på skade, det samme gjorde jeg når vi landet i norge..... dette brevet sendte jeg sammen med brevet fra butikken...
Gjest Skrevet 23. april 2008 #5 Skrevet 23. april 2008 Hei ja jeg har registrert skaden ved akomst gardemoen. Heldigvis.. Skal da dra innom en butikk å få taksert skaden.
Minesmå:)+en til! Skrevet 23. april 2008 #6 Skrevet 23. april 2008 Vår ble totalskadet, og vi registrerte d d så fort vi visste det. Fikk helt ny vogn av SAS... Kjedelige greier!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå