roxanne Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 Hva kan det være mon tro? Orange føflekkaktige flekker. Det går an å skrape det bort. Klør ikke. Kanskje en reaksjon på shampo eller balsam, eller sopp/flass???? Noen som har en ide?
3b@rnsmor-30* Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 vet ikke hvor gammel hun er jeg.. men det er ganske vanlig med sånn fettlag i hodebunden. det er med på å beskytte mot f.eks.. lus.... vi fikk beskjed om å ikke ta det bort, men eldste her hadde så mye, at jeg måtte bare.. det går ofte av med litt olje...gni på det..
roxanne Skrevet 20. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2008 Hun er over babystadiet...5 år :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 20. april 2008 #4 Skrevet 20. april 2008 det er ikke utslett... det er vanlig... også går det bort etterhvert, men du kan fjerne det ved å "legge håret i bløt" med litt olje, og la det stå i en natt... så kan du kamme det ut med en lusekam dagen etterpå.
dritgrei hei hei! Skrevet 20. april 2008 #5 Skrevet 20. april 2008 å... jeg bare gikk ut fra at hun var under tre år.... da vet jeg ikke.
pilutt1 Skrevet 20. april 2008 #6 Skrevet 20. april 2008 Datteren min på snart fire har også slikt. Har sittet der siden hun var baby. Jeg vil anbefale at du får det bort,for det kan hemme hårveksten der disse flekkene er. Apoteket har noe som kan hjelpe;gele som du smører på og lar virke en stund og deretter ha i en skum lignende sak. Husker dessverre ikke hva merket het,men de på apoteket skjønner sikkert hva du skal ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå