Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 nå,og hva har dere når det blir enda varmere,og på sommeren?
Gjest Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 Vi har lamme skinn og dyne. Litt kaldt og litt skummel luft enda. Under der har han strømpebukse, body og fleecedress. Og lue og votter. Akkurat passe varm.
ღPrinsesse&Prinsemammaღ Skrevet 20. april 2008 #3 Skrevet 20. april 2008 oki,jeg bruker faktisk lammeskinnsposen ennå.. er det altfor varmt liksom?
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #4 Skrevet 20. april 2008 line-sander: har du da det skvettlæret over eller? syntes det ikke er så lunt i sportsvognen så får meg ikke til å begynne med dyne ennå.. HI
betty74 Skrevet 20. april 2008 #5 Skrevet 20. april 2008 I dag var nok siste dagen i skinnposen, hun ble litt for varm..... Jeg satser på skinn under og dyne eller ullteppe over. Jeg har en vognpose/trekk som jeg tar over, den er vindtett
Moi 32 Skrevet 20. april 2008 #6 Skrevet 20. april 2008 Vintervoksipose. Enda han er veldig varm av seg. Han ligger i body, strømpebukse og lue, og så snurper jeg ikke igjen(bare knyter der jeg må for at han ikke skal sparke den av seg).
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #7 Skrevet 20. april 2008 Strømpebukse og body i bomull, tynn ull-lue, tynne ullvotter og dunpose, bruker fortsatt softbag i tillegg.
Willy Wonka Skrevet 20. april 2008 #9 Skrevet 20. april 2008 Bor i Oslo. Lammeskinn og dyne. På seg har han strømpebukse, body og tynn fleezedress, samt lue. Måtte lette på dyna idag på lekeplassen. Sol og vindstille...vaaaaarmt!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå