Gå til innhold

Dere med migrene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får dere noe fryktelig til "søtsug" etter anfall?

Tror jeg blir sprø! Har hatt en fryktelig anfall denne helga,og nå klarer jeg ikke stoppe spise søte ting.

Har ikke hatt så sterkt anfall på mange,mange måneder, men har aldri hatt det sånn etterpå.

Fikk det på torsdagen, etter å ha sittet en time og lukta en laminatmaskin svi plastikk på et kontor.

Merkelig,men sånn startet det,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres helt normalt ut ja...

Pass bare på at du spiser vingummi, marsmellows el og ikke sjokolade slik at du trigger et nytt anfall..

Føler med deg !

Skrevet

Det går i rainbow twizzlers.

Men nå må jeg stoppe..spist opp halve pakken..blæh..

Skrevet

Ta et glass vann så orker du fler ;-) ))

Skrevet

Jepp, alltid:) Er visst vanlig å få lavt blodsukker etter anfall, har jeg hørt. Spiser sjokolade jeg da, det virker heldigvis ikke inn på migrenen min.

Skrevet

bør vel egentlig kun drikke vann, for snart skal jo den bittelillekrympa bunaden min på...

Skrevet

Jeg har hatt migrene hele mitt liv (iallefall siden barneskolen),og har aldri hatt mer søtsug enn akkurat i dag.

Vannet smaker jord, så det er lite fristende. Skjønner ikke hvorfor det er dårlig smak på det for tiden, men det smaker rett og slett jord.

Skrevet

ok, kjøp deg et par flasker med smak ev..

også er det et tips å slutte å sende bunaden i tørketrommel.. krymper gjerne litt da ;-)

Skrevet

Har ikke tromla ;o)

Men jeg tror det må være den høye luftfuktigheten her i sør!

Hva kan det vel ellers være??

=o)

Skrevet

tja, luftfuktighet kan kanskje være et problem. Bunaden min henger på tørt kott men er er fortsatt noe trang tror jeg (har ikke prøvd på et år, men er i dag 1 uke på overtid..).

Kanskje det er alderen på bunaden som får de til å krympe ?? Jo eldre de blir jo mindre... akkurat som sånne kjempegamle innkrympa damer på 90... ???

Tror ikke jeg har så mange andre årsaker jeg vet om i farten..

Skrevet

Så det er godt håp,da, om at den kommer til å passe meg perfekt når jeg fyller 90.

=o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...