skimre Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 10 dager over termin dagen i dag!!! må vel hyle mot månen i kveld å be om hjelp;o) *hihi* men det haddde vært så utrolig delilig å føde uten å bli satt i gang. storesøster her kom med keisersnitt pga seteleie, og nå når denne prinsen har lagt seg rette veien kunne jeg tenkt meg at han skulle komme naturlig liksom, uten at noen "bestemmer" at nå må du ut... men men, den som venter får se! *****************************fødestøv************************************ og hyl mot fullmånen på vei til allle dere fødeklare damer!!! håper på rush til føden i kveld! )
Kanutten:-) mamma til 2 Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 Krysser fingrene for deg og alle oss andre på overtid da:-) Tenk om det kunne skjedd noe ikveld!! Enda "bare" dag 4 på overtid her, men det føles ut som 4 uker!!!!
Gutt igjen*på overtid* Skrevet 20. april 2008 #3 Skrevet 20. april 2008 Uler sammen med deg! Er også 10 dager over idag og rimelig lei. Har hatt rier i hele dag, kjempevonde, men ikke regelmessige og tette nok. Kan ikke ringe føden og si at jeg har 20 min mellom liksom, da tror jeg de ler av meg :-D.
Lille Trille* Skrevet 20. april 2008 #4 Skrevet 20. april 2008 Uff, det må være fryktelig slitsomt å gå så langt over termindagen! Jeg er ennå ikke på overtid, men synes det er veldig slitsomt å gå sånn og vente og kjenne. Masse kynnere og vondter, uten at det hjelper noe. Så jeg er lei allerede. Håper dere kommer dere på fødestua snart, og kan kose dere med de søte små. Lykke til!
jente,jente, ? Skrevet 20. april 2008 #5 Skrevet 20. april 2008 jeg er bare 1 dag over i dag, men skal hyle og uke til månen jeg og
thheeoo Skrevet 20. april 2008 #6 Skrevet 20. april 2008 Er også 10 dager over. Blir gal snart, bare maserier som ikke fører til noe. Håper månen er litt god ikveld.
hormonkula<.m nr 3 på vei Skrevet 20. april 2008 #7 Skrevet 20. april 2008 10 dager over her og i dag:0 frustrert og lei--håper på månen jeg og!!
skimre Skrevet 21. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 21. april 2008 var ikke så mye hjelp i månen her... i dag har jeg vært på en lang gå tur, så får vi se om det kan sette fart i sakene, men ingen tegn til fødsel enda. godt å se at det er flere av oss som venter da! ) så føler jeg ikke at det bare er meg! har sett mange her inne håper på fødsel flere uker før termin, lite motiverende å lese de innleggene når man har ventet snart to uker over den magiske datoen... ;o) håper noen av dere fikk fart på sakene i natt da!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå