Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 Noen som har den? http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Products/MainSummer08/PID-771072(SparBase).aspx har ikkje bunad, og har ikkje peiling på hva jeg skal gå med på 17 mai, så lurte på å kjøpe en sånn:/ eller er det helt teit?
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 Ville nok heller kjøpt meg en ordentlig bunad, men synes den så helt ok ut:) Finnes forresten innvandrerbutikker i Oslo-området som syr bunad for en billig penge, men husker dessverre ikke navnet på butikken. De syr kopier, men de er like så fine som orginalbunaden. Kanskje du kan søke på nett?
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #3 Skrevet 20. april 2008 Nei hvorfor skulle det være teit?Dem er jo så flotte jo!Skulle ønskt dem hadde i min str,men mine barn skal få en hver i samme farve.
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 20. april 2008 #4 Skrevet 20. april 2008 Hei. har sett på de selv, synes de er ett greit alternativ til vanlig bunad.. Og du u/t betyr uten tekst, det vil si at det ikke står noe i innlegget, bare overskrift, det betyr egentlig ikke utenom tema som mange her tror, hehe.. etter det jeg har lært om av disse "dib-reglene"..
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #5 Skrevet 20. april 2008 Heller vanlige penklær en fakebunad fra spar kjøp o.l.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå