superfornøyd m nr 2 på vei Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 ...jeg har fått så inmari stor mage? Er bare ca 7 uker, men det ser jo ut som jeg allerede er mange måneder på vei!!! Jeg har ikke gått opp noe (har faktisk gått ned pga. sukker- og alkokutt) Jeg er 2. gangs og det var ikke sånn sist! Kan det ha noe å gjøre med at det bare er et år siden sist jeg var gravid? Ikke særlig komfortabel med dette. Noen som har noe fornuftig forklaring?
Lyst på nr3♥ Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 Hei!! Ikke unormalt å få mage ganske fort når d e 2. gang:) D er som oftest sånn! Og når du i tillegg har vært gravid for 1 år siden så er d jo ikke lenge siden.. Men nyt magen din du, og vær stolt!!! )))
Arytai Skrevet 20. april 2008 #3 Skrevet 20. april 2008 Åh du skal bare nyte det:) Som innlegg over meg sier så er det jo normalt å få stor mage fort for flergangsfødende:)
Løvetannfrø;-) Skrevet 20. april 2008 #4 Skrevet 20. april 2008 Det er da bare koselig det å få mage, tanken som slo meg var...tenk om det er to der inne....dobbelt så koselig:-) Mulig magen tar seg litt inn igjen etter hvert, for det er normalt å bli oppblåst i starten:-) Løvetannfrø;-)
Promp Skrevet 20. april 2008 #5 Skrevet 20. april 2008 Hei, jeg følte meg også ekstremt stor i starten, og er bare 8 uker på vei. Men den siste uken synes jeg at den verste oppblåstheten har avtatt noe. Det hjalp faktisk å kjøpe skikkelige bukser som er gode og romslige, så ikke magen tyter ut over beltet som gjør et iherdig forsøk på å holde buksen over hoftene, fordi knappen ikke er i nærheten av å kunne kneppes... Lykke til videre!
superfornøyd m nr 2 på vei Skrevet 21. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. april 2008 He-he... ingen genetisk mulighet for tvillinger etter hva jeg kan skjønne, men tanken har slått meg: Hvordan blir livet med et barn født i 2007 og to født i 2008 :-)... Da tror jeg vi kanskje må ansette noen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå