Gå til innhold

Noen som kan fortelle meg hvorfor....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...jeg har fått så inmari stor mage?

Er bare ca 7 uker, men det ser jo ut som jeg allerede er mange måneder på vei!!!

Jeg har ikke gått opp noe (har faktisk gått ned pga. sukker- og alkokutt)

Jeg er 2. gangs og det var ikke sånn sist! Kan det ha noe å gjøre med at det bare er et år siden sist jeg var gravid?

Ikke særlig komfortabel med dette.

Noen som har noe fornuftig forklaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!!

Ikke unormalt å få mage ganske fort når d e 2. gang:) D er som oftest sånn! :)

Og når du i tillegg har vært gravid for 1 år siden så er d jo ikke lenge siden..

Men nyt magen din du, og vær stolt!!! ;))))

Skrevet

Åh du skal bare nyte det:)

Som innlegg over meg sier så er det jo normalt å få stor mage fort for flergangsfødende:)

Skrevet

Det er da bare koselig det å få mage, tanken som slo meg var...tenk om det er to der inne....dobbelt så koselig:-)

Mulig magen tar seg litt inn igjen etter hvert, for det er normalt å bli oppblåst i starten:-)

Løvetannfrø;-)

Skrevet

Hei, jeg følte meg også ekstremt stor i starten, og er bare 8 uker på vei. Men den siste uken synes jeg at den verste oppblåstheten har avtatt noe. Det hjalp faktisk å kjøpe skikkelige bukser som er gode og romslige, så ikke magen tyter ut over beltet som gjør et iherdig forsøk på å holde buksen over hoftene, fordi knappen ikke er i nærheten av å kunne kneppes...

Lykke til videre!

Skrevet

He-he... ingen genetisk mulighet for tvillinger etter hva jeg kan skjønne, men tanken har slått meg: Hvordan blir livet med et barn født i 2007 og to født i 2008 :-)...

Da tror jeg vi kanskje må ansette noen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...