Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 Har ikke bunad, men tenkte å kjøpe den festdrakten på spar kjøp? Eller er det helt teit? http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Products/MainSummer08/PID-771072(SparBase).aspx Noen som har sånn?
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #3 Skrevet 20. april 2008 Synes den var fin jeg. :-) Greit alternativ når man ikke har bunad!
EierIkkeFantasi Skrevet 20. april 2008 #4 Skrevet 20. april 2008 fin den =) har ingen aning hva jeg skal ha på meg,hmm..har bunad men den må legges ut + at det hadde nok blitt litt vanskelig siden jeg ammer....
hamsterpia Skrevet 20. april 2008 #5 Skrevet 20. april 2008 Jeg har akkurat kjøpt den festdrakten fra Sparkjøp. Den er kjempefin! Ble så lei av å tenke på hva jeg skal ha på meg hver 17. Mai. Er ett kjempefint alternativ for de som ikke har råd til å bruke massevis av tusenlapper på bunad.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #6 Skrevet 20. april 2008 Tror jeg også kommer til å kjøpe den. Utrolig fin:D Mye finere en de andre de hadde før de gule og blå .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå