Gå til innhold

Hva har dere gjort i dag ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært 4 timer i Dyreparken,og ellers bare kost oss masse i solen :)

Det er så utrolig herlig med vår og sol nå........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vært ute og gått tur og vært på lekeplassen i stort sett hele dag - må jo nyte været;o)

Skrevet

Trillet lang tur i 3 timer. Helt enig, så utrolig herlig med vår og sol! Gleder meg noe utrolig til varmen kommer så vi kan kle av oss litt også, er jo så deilig å kjenne varmen på kroppen også, ikke bare i ansiktet. ;)

Skrevet

Har vært så og si barnløse idag. 2 barn på ferie med tanta si, ett barn hos bestemor og hun siste har løp inn og ut og vært hos venner.

Jeg og gubben har vært på Plantasjen, kjøpt litt slik at vi har fått ordnet masse i hagen. Murt noen murer, plantet, sådd, raka, plantet hekk.

Har hatt det ganske så deilig idag. Drukket endel kaffe, pratet og tatt livet helt med ro.

Skrevet

Stod opp, badet barna, stelte oss selv, spiste frokost. Klokka 10.30 tok vi ut på sykkeltur. Deretter var vi bare ute på lekeplassen. Grillet hos naboen. Gikk inn til barne-Tv , spiste kveldsmat og la barna. Begge sovnet uten en lyd;-)

Skrevet

Jeg og minsta gikk lang tur i skogen, kjempekoselig! Kaffibesøk hos en venninne, også vaska gulvet.

Skrevet

Ja bare skryt av det fine været, dere....;-)

Vi har støvsugd, vaska badet, rydda hele huset og vaska klær.....Sånt som er fint å gjøre når det snør og snør og snør;-) Også har vi hatt besøk av et vennepar som hadde med seg en cd reol-greie som vi fikk.....fornøyd med den, passa så fint inn i stua vår ;-)

Skrevet

Leyla har vært på tur med bestemor og bestefar, så senere dro vi med en vennine og sønnen hennes og grillet på takterassen..

Skrevet

I dag har jeg og gullene mine vært på besøk hos mine foreldre. Lekt i hagen, sittet på terrassen og kost oss.

Så spiste vi pai til middag og jordbær med sjokoladeis til dessert.

Nydelig dag, og har hatt det kjempefint:-)

Skrevet

vi har vært ute hele dagen...

jeg har raket litt i hagen, gubben har skurdd nesten ferdig rekkverket på verandaen.

ellers har vi kosa oss ute, grilla masse godt marinert kjøtt og drukket en øl.

Skrevet

Jeg kom hjem fra bærum kl halv åtte i morges, da var lille gutt og venninnen min som passet han akkurat stått opp:) så selv om jeg var kjempe trøtt etter 2 netter på buss, så kunne jeg ikke akkurat gå å legge meg. så for at jeg ikke skulle sovne med mini her hjemme, så dro vi opp til mamma og de. har sittet i hagen der i fine været hele dagen:)

Skrevet

I dag har vi vært på en liten scootertur og på isfiske konkurranse. Akkurat kommer hjem fra fjellet

Skrevet

Poden min har bursdag,så her har vi hatt 2 selskaper i dag!!!

Skrevet

Vært på stranda og grilla! 10 mann ut på tur :) Stor kosa oss:)

Skrevet

idag har jeg:

spilt squash i en time,

trent en time i studio,

vært ute i sola,

spist middaghos pappa

gått tur i solskinnet med snuppai vogna

vasket vinduer,

vasket gulv

tørket støv

og ryddet bort vinter tøyet for i år :)

Skrevet

Vi har vært ute på lekeplassen i yr regnvær. Ikke mye koselig!!! Og i etterm har vi gått tur i enda mere yr regnvær.. Håper det blir sol og varmt i trønderlag snart også!!

Skrevet

Tur i sola, loppetorv, tur videre i sola og fiksa og ordna småsaker hjemme:)

Skrevet

I tllegg til alt en familiesøndag har jeg skrevet en 24 siders lab-rappert. Er forsvåvidt ikke ferdig enda... *dib-puase*

Skrevet

Har vært hos mamma og pappa for å hente junior og bytte dekk på bilen..

Så vært i bursdag til søskenbarnet mitt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...