Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 Vi har en odenwalder holly dunpose i vognen nå, men den begynner å bli varm -iallefall på enkelte dager. Er svært usikker på hva jeg skal ta med i bhg i morgen. Hva bruker dere?
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 Bor i Oslo. Bruker ullpledd eller dyne når han skal sove. Ryddet vekk dunposen for ca 2 uker siden.
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 20. april 2008 #3 Skrevet 20. april 2008 Har dunposen enda, men bare åpner den helt opp nå som det er finvær.Bor i Bergen og av erfaring så blir det nok pøs vær om ikke så lenge. Dessuten er jeg litt påpasselig med å kle av for mye på denne årstiden, det er ikke riktig sommer helt enda. Men det betyr selvfølgelig ikke at han er vinterkledd :=)
Kaja_07 Skrevet 20. april 2008 #4 Skrevet 20. april 2008 Har jo pluttselig blitt så varmt , så nå må vinter-posen bort. Blir vel dyne da tenker jeg... har vurdert å kjøpe en tynn pose, men vet ikke helt hvor nødvendig det er. Er litt usikker på hvor mye han bør ha under dynen da - for er jo fortsatt kaldt på morningen i skyggen...
Lykkekløver Skrevet 20. april 2008 #5 Skrevet 20. april 2008 Jeg har kjøpt en kjempe fin Buggy snuggle vår og høst pose til småen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå