Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på feri i juni og må ha med vogna. Men den kan jo ikke bli med inn på flyet og må derfor sendes inn et annet sted. men hvordan behandles vogna, har aldri gjort dette før men har vært med på at koferten vår gikk i stykker og er redd det skal skje med vogna,

noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uansett hva du sender er det alltid en risk for at det kan gå istykker, men dette er noe dere får dekket av flyselskapet hvis dere tar det opp på flyplassen.......hvis det skulle skje noe da....

Selv har jeg flydd masse og aldri opplevd at vogna har gått i stykker. Faktisk så håper jeg på det hver gang i det siste så jeg kan få dekket en ny, he he, men nei, like hel hver gang :o(

Skrevet

ok...takk. har kjøpt ny vogn nå og vil ikke at den skal gå istykker=)

Skrevet

Vi tok med vogna vår til Tyrkia i august i fjor. Men til vår vogn får man kjøpt egen bag som er beregnet til å ha med på fly vet ikke om du kan få tak i lignende til den vogntypen du har. Jeg har jobbet på flyplass selv og sett hvordan stuerne behandler bagasjen ikke alle er like flinke men stort sett tror jeg det går bra. Har du kanskje en trille eller lignende du kan ha med istedet ville jeg heller brukt det.

Skrevet

må ha med denne, vi skal til spania i 2 uker og vil ha den med lufthjul for da er det bedre for han om han skulle sovne.........

håper det går bra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...