Gå til innhold

Hvordan klarte dere å bli gravide jenter????????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.... Prøvd å bli gravid i over 3 år nå.... Heller ikke brukt prevensjon på disse årene... Gir opp snart. Ikke vært hos spesialist enda...

Noen råd????????? Noen som har prøvd hormon behandling og det hjalp?????????

Mari

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Synd å høre jenter som virkelig vil, men som ikke får det til... Har ingen andre gode forslag enn å starte utredning, så finner man forhåpentligvis ut hva som er greia. Har to vennepar hvor de hadde hadde det "svart på hvit" at de ikke kunne få barn, men nå har begge vennepara to barn hver på naturlig vis:) Det ene paret gjennomgikk forbredelser til prøverør, men plutselig var spiren på plass...

Lykke til. Krysser fingrene for deg :)

Skrevet

Hei. Vi har prøvd å bli gravid i 3 år, og fikk positiv test på fredag... :D Vi hadde brukt pergotime hormonkur, og dette var fjerde kuren. I tillegg brukte jeg babyklister denne mnd (Berberis Fructus Comp D4)...

Tenkte positivt denne mnd, og hadde en god følelse. Aner ikke hvor den følelsen kom fra, men den var i alle fall der. Nå skal jeg slappe av og ta livet heeelt med ro slik at spiren min får vokse seg stor og sterk.

Ønsker deg masse lykke til!! Vet så innmari godt hvordan det er å være langtidsprøver, og det er en følelsesmessig berg og dal bane. Ta kontakt med legen din, eller gynekologen din, og få hjelp!

Skrevet

Hei! Vi prøvde i 2,5 år og bli gravide, uten resultat.. Begynte å bli lei oss på slutten, jeg begynte til og med å undersøke adopsjon..

Men jeg oppsøkte spesialist og fikk tatt alle prøver både av meg og av samboeren min, ble satt på Pergotime hormonkur, og da var d bare å sette igang;-) Å jammen viste det seg at d funka, termin 5.des!!:-)

Problemet var at jeg hadde mens, men ikke eggløsning..

Absolutt verdt å prøve.

Masse lykke til!! Ikke gi opp!!

Gjest MissJoJo
Skrevet

Du bør ihvertfall ta Folsyre/folinsyre. De sier også at man ikke bør drikke så mye koffein. Og at overvekt/undervekt kan gjøre enn mindre fruktbar.

Lykke til.

Skrevet

Heisann.

Kan ikke si annet enn å stå på. Vi prøvde også i mange år, over 2 år. Også bestemmte jeg meg for ¨å ha sex hver dag. Jeg bestemte meg for å ikke gidde å tenke noe mere på graviditet etc, men å være glad for de barna jeg allerede hadde fått. Og på lørdag testet jeg positivt.

Dere burde gå til utredning, prøv også å slapp av litt mtp graviditet etc. Det er ofte at stress gjør vondt verre.

Lykke til:-))

Skrevet

eggløsningstest fra apoteket, og sex på den dagen og dagen etter. Funker hver gang:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...