pingu...... Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 *kjøtthuene som endevendte hele bilen min og til slutt stjal alle cd-ene i bilen.....jeg er avhengig av bilmusikk, og blakk så jeg har faen ikke råd til å kjøpe meg nye cder med det første.... *gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
pingu...... Skrevet 20. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2008 cd-spilleren i min bil er så gammel at den ikke er så glad i brente cder....det er uansett kjiipt å miste cder, det var såpass mange at det koster litt.
danieI Skrevet 20. april 2008 #5 Skrevet 20. april 2008 må låse bilen da vøtt ;-) men hvordan vet du at det var flere kjøtthuer? psympati hjelper det hvis alle på krangle kjøper en cd til deg?
pingu...... Skrevet 20. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. april 2008 din frekke drittunge....fortell det til sentrallåsen som plutselig begynte å streike!!!!! jeg vet ikke at det var flere kjøtthuer, jeg bare antar...det går noen gjenger forbi her av og til, også er det mengder med frekke drittunger rundt omkring her.. tusen takkh for psymphati jeg kan desverre ikke ta imot hvis alle på krangle skulle kjøpt cd til meg *stålt*
danieI Skrevet 20. april 2008 #7 Skrevet 20. april 2008 og hva har min alder med dette å gjøre? di gamle røy!!!!!!!!!! stålt? utakknemlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå