miobell Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 I dag har jeg prøvd min nye babywatcher. :-) Hadde igrunnen bestemt meg for å ikke gå til innkjøp av en sånn litt unødvendig dings, selv om jeg hadde snakket om den, men min kjære skulle overraske meg med noe han synes var SÅ flott. Fikk den på senga i dag tidlig. Han hadde kjøpt denne til oss, med baktanken : "nå kan du slutte å engste deg for den lille, nå kan vi innimellom følge med på at alt er bare velstand der inne". Han er da skjønn da :-) Og nå har vi altså prøvd den. Etter litt leting fant vi hjertelyden. Lå på pluss/minus 147. Det er vel normalt tenker jeg. Helt fantastisk opplevelse å høre sammen! Fann hjertelyden helt nede i magen til høyre, ikke lenger opp mot navlen. Er i begynnelsen av min 19.uke nå. Er sikkert normalt at ungen ligger så langt nede ennå? så da stemmer det med sparkene jeg kjente tidligere idag når jeg spiste is. to "kick"nede til høyre. Mener å ha kjent det samme lenger oppe tidligere, men nurket flytter vel endel på seg inni der tenker jeg? Så nå er jeg så lykkelig! Begynner virkelig å gå opp for meg at vi skal bli foreldre i september :-)
Gjest Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 Hei hei! Åh så veldig søtt av han da:) jeg har heller ikke planer om å kjøpe sånn, men akkurat nå om dagen skulle jeg virkelig ønske jeg hadde en... har plurselig fått det for meg at noe er galt..:S så hadde vært betryggende å kunne hørt på hjertet:) men igjen så hadde jeg vel blitt helt panisk om jeg ikke fant den:) Men ul på tirsdag så håper så inderlig alt er bra:) Kos dere med baby watcheren:)
miobell Skrevet 20. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2008 Hei jente_85 Kjenner til den "noe er galt" følelsen, men tror det er veldig typsik å tenke sånn nå som det nærmer seg tiden for ord.ul. Hørt flere bli sånn da.. Man blir vel gjerne litt ekstra spent, og samtidlig så tenker man : "nei dette er for godt til å virkelig være sant".. Alt er nok super dupert med det lille nurket ditt! :-) Vi skal jo på ul samme dag vi. Får oppdatere hverandre på hvordan det gikk i etterkant! :-)
Gjest Skrevet 20. april 2008 #4 Skrevet 20. april 2008 Ja er nok sikkert normalt, ser du skriver i en annet innlegg at du skjenner spark.. åh blir så misunnelig:) Vi skal på ul samme dag ja, stemmer det vi snakket jo om det her om dagen:) vi får snakkes på tirsdag da:) gleder og gruer meg;) :-)
mama73 m/tre søte små Skrevet 21. april 2008 #5 Skrevet 21. april 2008 Jeg er 19+1, og hører også hjertelyden med doppler nederst til høyre:-) Det er stort sett her vi alltid hører den:-) Jeg var på ultralyd på fredag og fant ut at morkaka ligger foran, så jeg kjenner ikke noe særlig spark ennå. Gleder meg til lille gutten min blir litt sterkere i ben og armer så jeg kan kjenne livstegn hver dag:-) Det må være helt fantastisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå