dritgrei hei hei! Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 Det er jeg glad for. Deilig å sende dem avgårde med viten om at vi ikke har hatt digre konfrontasjoner.... mange av dere sa noe til meg sist hun var her, om mestringsfølelse og følelsen av å være til nytte- at hun kanskje hadde hatt det greiere her om hun fikk følelsen av at vi trenger dem, og kanskje det var det som gjorde det denne gangen. At jeg slapp henne til i vaskeopplegget, men likevel klarte å ballansere det så hun har holdt på med ungene også.. ikke vet jeg, men det er det blideste møtet vi har hatt, og det føles fint. At jeg er så handicapet er nok også en grunn, da får hun bruke av det hun kan best, og det er å stelle og pleie og "være til hjelp". Jeg vlle bare si at det gikk bedre i alle fall, og det er jeg glad for! :-)
Superlis Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 Så flott og høre!!! Du hadde nok ikke hatt godt av fustrasjoner og annet tull nå! Heier på deg,og teller ned dager sammen med deg:) Klem
dritgrei hei hei! Skrevet 20. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2008 nedtellingen er godt i gang.... det er fint vi teller litt sammen :-)
Maud Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 Jeg er også glad for at det gikk bedre denne gangen!
dritgrei hei hei! Skrevet 21. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. april 2008 ja det er deilig å vite at det går ann.... anklagene var ikke så mange, og vi var flinkere til å se på hverandre og smile litt av alle "stakkars" som kom til dritgreijenta. Det er jo synd på henne for at hun må spise selv må vite :-))))) stakkars.... og så syns hun det er litt vanskelig å gå med sko... stakkars... men det er vel en bestemors privilegium å si stakkars noen ganger om dagen :-)
Reveenka Skrevet 21. april 2008 #7 Skrevet 21. april 2008 Så bra at det gikk bedre denne gangen! Og stakkars - det betyr jo egentlig bare at hun er så søøøøt!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. april 2008 #8 Skrevet 21. april 2008 Hehe, da skulle du møtt min mor da dritgrei:-) Det er litt synd på alle skjønne du vel! Og det er nok rett og slett en bestemors privilegium ja, og slett ikke vondt ment:-)
dritgrei hei hei! Skrevet 21. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 21. april 2008 ja gjør det ikke :-)))) jeg må bare se ut av vinduet litt da, og tenke at det er det det betyr :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå