Mamama Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 Begynte med nattavvenning av min 7mnd gammel datter på torsdag. Hun skrek 1 1/2 time. så sov hun resten av natta. Fredagsnatta så sov hun hele natta og det gjorde hun i går også. What? kan ikke skjønne at det skulle være såå enkelt. er spent på om det holder seg slik. Flere som har vært like heldige som meg?
mamman til to gutter Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 Jeg var enda heldigere for jeg ventet til jeg slapp skriking helt:-) Sluttet med nattamming når mini var ca 9mnd og han sutert i maks 5min første natta, de to neste fikk han smokk en gang og så har han sovet gjennom stort sett hver natt etterpå.
cecilie25 Skrevet 20. april 2008 #3 Skrevet 20. april 2008 Sønnen min nattavventet seg selv:) Han bare plutselig sov natten igjennom og har gjort det i to uker nå. Han er også 7 mnd:) Jeg er like overrasket og spent som deg, men tror at noen babyer bare er litt enklere enn andre.
MathildeC Skrevet 20. april 2008 #4 Skrevet 20. april 2008 Dere har nok vært litt heldig, dvs i hvert fall sammenliknet med meg :-) Her gikk det ikke så lett dessverre! Jeg hadde stort håp etter å ha lest om "...og tredje natten våknet hun ikke" ørten ganger, men her ble det bare verre for mor og barn synes jeg. Men men, vi prøver kanskje igjen om en stund!
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #5 Skrevet 20. april 2008 dattera mi begynte nattavenningen selv da hun var 4 mnd:) men nå er det tenner på gang så nå er hun våken flere ganger til natten:(
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #6 Skrevet 20. april 2008 min har sovet hele natten siden hun var 7 uker .. er nå 4 mnd har ikke vært oppe en eneste natt med henne legger henne ca 21 tiden og sover til ca kl 8 neste dag...
Gjest Skrevet 20. april 2008 #7 Skrevet 20. april 2008 Har vært like heldige, ja. Lillingen her har nattavvent seg selv. Plutselig (fra ene natta til den andre) var han visst ikke sulten på nattmat lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå