meg & to små vampyrer Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 Hvor kjøper man det og hvor mye omtrent koster det?
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 Det er veldig enkelt å lage sengehest! :-) Og mye billigere + finere. Noe å gjøre mens man venter på ikm.
meg & to små vampyrer Skrevet 20. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2008 Ja, men trenger man ikke...evner? snekkekunnskaper? noe slikt? He he, jeg tror jeg småspotter jeg nå da. Men bare bitttelitt, mye mindre enn jeg noensinne har spottet før. Men ikke noe mer, ikm lar vente på seg. Dag 38 nå!
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 20. april 2008 #4 Skrevet 20. april 2008 Nei det er ikke så veldig vanskelig å lage, laget en til lillebrødrene mine da jeg gikk i 8nde klasse. Har ingen oppskrift på det men jeg vet at det er veldig lett altså, utprøvd. Når jentavår skal ha stor seng skal jeg lage til henne, da kan man forme som man vil etc. Er faktisk mye penere. Dessuten tar det bare en dag eller to å lage :-) Shit, dag 38 ass. Min ser ut til å bare fortsette å fortsette. Shotter cyklokapron nå
meg & to små vampyrer Skrevet 20. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. april 2008 Ja, men hvordan? Jeg har ikke noe snekkerbod eller nevneverdige uteområder å gjøre ting på. Evt hvor mye koster de å kjøpe, ha ha:) 38 ja... Blæ- Cykloen virker? Bra.
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 20. april 2008 #6 Skrevet 20. april 2008 Du kan helt sikkert dra innom sløyden på en barneskole å lage det der, låne sag etc hos de, det tar jo ikke så lang tid og bare kjøp materialene selv - mye billigere. Vet forresten at ikea har , babyshop og skeidar. Jeg skal google å se om jeg finner en oppskrift for deg. Men det er veldig lett altså, bare lage et oppsett som passer til tykkelsen på sengekanten :-) Nej den virker dårligere og dårligere
meg & to små vampyrer Skrevet 20. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. april 2008 Den virker ikke noe særlig på meg heller. Ja, nei å stikke innom en barneskole tror jeg at jeg dropper. De har en skeidar her tror jeg, men de to andre er for langt borte. For kikke litt etter det i morgen tenker jeg. Vi kjøpte en stilig og pen seng (tenk 60tallsretro stil) uten madrass til 50 kr i dag. Til Lille Vampyr:)
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 20. april 2008 #8 Skrevet 20. april 2008 Oi, har du bilde av den ? Hørtes jo veldig kul ut. Vi skal kanskje kjøpe leilighet nå:-) Med to store rom og det ene kan bli barnerom ;-) Gleder meg til å pusse opp! Nei nå vil jeg si at cyklokapron hjelper til det verre, blør mer nå enn da jeg begynte. Jeg trodde jo alt var fint men nej. Også har bohus sengehest :-)
meg & to små vampyrer Skrevet 20. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 20. april 2008 Nei, digitalkameraet funker ikke, som alt anne her i huset. Men vent litt. skal se om jeg kan skaffe bilde. Lopetorv har mye fint egentlig syns jeg nå
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 20. april 2008 #10 Skrevet 20. april 2008 Haha, kjenner meg så igjen med det med at ingenting funker!! Ja, det hender man kan gjøre store kupp på loppemarked. Selv er jeg svært lite på sånne tilstelninger da :-) Er det sånn storseng-storgutt?
meg & to små vampyrer Skrevet 20. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 20. april 2008 Nå ligger dte et dårlig webkamerabilde her... Litt dumt siden vi ikke har små enkeltsenglaken elller noe enda. Ja, er Brage som skal sove der, skal være stor gutt ja. Han har sovet uten den ene langsiden på sprinkelsenga lenge nå, 3 måneder kanskje.
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 20. april 2008 #12 Skrevet 20. april 2008 Oi, ja den var faktisk litt kul, minner meg om den mormor og morfar hadde, bare at den var dobbel! :-) 50 kroner altså? det er jo et kupp:-)Så søt han var forresten når man tar ut ene siden av sprinkelsengen... da har man den på laveste hakk sant?
3b@rnsmor-30* Skrevet 20. april 2008 #13 Skrevet 20. april 2008 vi kjøpte en hvit helt enkel en på ikea. koster 69 kr.
meg & to små vampyrer Skrevet 20. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 20. april 2008 Ja, den var ganske pen. Og i god stand! Vi ba de kaste madrassen da, he he. 50 kroner og så frakt, siden vi ikke har bil da. Han vår søt, ja, men er vel noen mnd siden han så slik ut. he he. Nå er han bare en pøbelrøver! Ja, vi hadde den på nederste hakk, sengebunnen, da ene langsiden var borte. Men ikke alle senger man kan ta vekk langsiden på tror jeg?
meg & to små vampyrer Skrevet 20. april 2008 Forfatter #15 Skrevet 20. april 2008 Takk. Dumt jeg ikke har noen ikea i nærheten.
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 20. april 2008 #16 Skrevet 20. april 2008 Ja, hadde ikke kjøpt brukt madrass til meg selv heller. Hehe, de forandrer seg fort ja. Min var så uskyldig i ansiktet men nå er hun plutseli ganske stor og lur. Skummelt. Er jammen meg bra vi skal lage nye, uskyldige snart ;-) Kan ta bort siden på de fleste altså.
meg & to små vampyrer Skrevet 20. april 2008 Forfatter #17 Skrevet 20. april 2008 Å? Er så mange jeg snakker med som ikke kan det, skjønner du. Han ser nå mer ut slik ut sompå rampebildet på profilen nå. Ha ha. Lille vampyr altså.
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 20. april 2008 #18 Skrevet 20. april 2008 Ja, det er jo selvsagt noen du ikke kan det på, men de fleste fra ikea etc kan du det i alle fall på. Og noen eldre modeller kan man det ikke på.. Skal løpe inn å se :-) Hvor gammel er vamypren ? Min var forresten også en vampyr, mannen min døpte henne mikrovampyren da hun var 2 dager gammel. :-)
meg & to små vampyrer Skrevet 20. april 2008 Forfatter #19 Skrevet 20. april 2008 Heregud, du var jo DET nicket også? Ikke rart jeg lurer på hvor alle her inne er, du har jo hatt nesten alle nicka, he he:) Han er født september 2006, så 1 år og 7 måneder er han. Stoor gutt med andre ord.
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 20. april 2008 #20 Skrevet 20. april 2008 Hahaha ja jeg har hatt mange nick skjønner du. Skal holde meg til dette :-) Så fint bilde av ham da! Forresten, kan du noe om arvetakst? Oi, sotr gutt ja.. Snart er min 1 år. Det er skummelt og veldig rart, hehe. Du får si ifra om du lurer på noen flere nick - jeg kan helt sikkert hjelpe deg.
meg & to små vampyrer Skrevet 20. april 2008 Forfatter #21 Skrevet 20. april 2008 Ja, herregud, alle de nicka og bare en person.., Hmpf! Ja, fint bilde der han etterligner mine grimaser for kameraet:) Flink til det han, skjønner du;) Lærer han mange nyttige grimaser! Kan ikke noe om arvetakst nei. De blir enda raskere store etter de er 1 år syns jeg, plutselig kan de nesten alt! Det føles slik hvertfall. Hvilke andre nick har du hatt da?
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 20. april 2008 #22 Skrevet 20. april 2008 Odyssey, miang - listen er lang egentlig, hehe. Så flink du og han er - grimaser må man kunne. Min prøver å se ut som Milosevic iblant, derav Mylian&MusoVIC Litt skummelt, men hun har jo Ex.yu iblodet så .. Nei det kan ikke jeg heller : -/ Ja, nå virker det som det eneste hun skal lære seg å er prate rent. Og å begynne på skolen Hadde du et annet nick på bim?
meg & to små vampyrer Skrevet 20. april 2008 Forfatter #23 Skrevet 20. april 2008 lilemo tror jeg. Men har hatt samme på DiB hele veien:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå