Gå til innhold

Døv på ene øret og nummen i halve ansiktet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg våknet i dag tidlig, så var jeg døv på ene øret, og utover dagen i dag, så kjenner jeg at jeg er nummen i halve ansiktet, på samme side som det døve øret.. ;P

Var ute igår, men ble ikke slått, og ikke gikk jeg på noen vegg heller.. Mulig det kommer av for høy musikk? Men da skal man vel ikke bli nummen i ansiktet vel?

Leser svarene senere, må ut på jobb igjen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom deg til lege på sjekk du..

Best å være sikker

Skrevet

Jeg hadde nok tatt en telefon til legen jeg.

Skrevet

Bells lammelse,kanskje?

Gå til legen.

Skrevet

oi! Tanta mi hadde det en gang. Tror det var et virus. Hun måtte være hjemme en god stund, med streng beskjed om å ikke anstrenge musklene i ansiktet, for da var hun i fare for å bli lam. For all del, ikke sikkert det er så alvorlig for deg, altså, men du bør nok komme deg til legen!

Skrevet

Gå til legen så snart du kan! Ikke vent fordi om det har gått over. Dette bør utredes for.

Skrevet

Var ei på jobb som sa at det kunne være en klump ørevoks som hadde kommet seg ut i øregangen og tettet for, og samtidig pressa på noen nerver eller noe...

Jeg får vente og se, er ferdig på jobb halv elleve, har det ikke gått over til da skal jeg vurdere å ringe legevakta. Hvis ikke venter jeg og ser til i morra.. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...