Madde/sommergutt:) Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 skal dere ha noe laken av noe slag oppå madrassen, eller tenker dere å bare legge ongen rett på madrassen? Synes den virker litt kaldt den siden som barnet skal ligge på, og kan kanskje bli litt klam.. men er ikke sikker på hva jeg skal legge nedi:) Noen som har noen forslag? Er førstegangs, så er ikke så sikker på slike ting, så greit å spørre om litt råd fra di litt mer erfarne:)
*2 Nydelige snupper* Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 Hvilken side har du tenkt å legge ungen på? Den klamme delen skal ligge ned. Jeg hadde alltid et lite håndkle liggende oppi, det var fordi jeg skulle slippe å vaske den hele tiden.
Ny sneip i juni 2009! Skrevet 20. april 2008 #3 Skrevet 20. april 2008 Amme madrassen var vel det kjøpet jeg var mest fornøyd med, på tross av at den kostet mere enn senga fra Ikea :-) Jeg brukte den egentlig ikke til det den er ment til. Brukte den i sprinkelsenga slik at den lille kroppen ikke skulle føle seg helt lost, og som reiseseng de første månedene. La bare noe mykt under (tepper, dyner, puter el). Da lå hun alltid trygt og godt, i den senga hun hadde ligget i siden hun ble født. I bunne av ammemadrassen la jeg en sånn stor hvit flanellklut som jeg ved et uhell stjal fra sykehuset :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå