Sunniva78 har to små Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 Hjelpe meg, kunne ikke falt meg inn å kritisere mannen min på den måten. Får sikkert pes av noen her nå, men blir litt målløs her jeg sitter...
Fødeklar_ja! Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 E ikke av den person som klage over samboeren min, men kanskje æ skal benytte anledninga her no til å skryte litt av han? Æ har en helt fantastisk samboer rett og slett, utrolig herlig fyr
Gjest Skrevet 20. april 2008 #3 Skrevet 20. april 2008 Skulle jeg klaga på det samboern gjør så hadde jeg iallefall ikke gjort det her inne.... Har ikke akkurat så mye å klage på heller.. Han har hatt erm i 6 uker nå (overtatt min perm) pga at jeg har operert beinet mitt, han er en aldeles nydelig mann og er veldig snill og tålmodig med sønnen vår!
Willy Wonka Skrevet 20. april 2008 #4 Skrevet 20. april 2008 Synes det er kjempe trist....særlig de som har bilder av seg selv på profilen. Da kan mange vite hvem samboeren er og hvorfor henge ut sin egen samboer på et nettforum??????
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #7 Skrevet 20. april 2008 Hvis du tenker på den tråden om mannen rydder opp uoppfordret så var jeg en av de som klagde. Synes det er bedre at jeg får "blåst ut" litt her inne anonymt om det enn å sitte med det inne eller snakke med venner ol som vet hvem han er om det.
Dunder Skrevet 21. april 2008 #8 Skrevet 21. april 2008 Synes stort sett at de som klager her inne har god grunn, da! Om det er så veldig konstruktivt er en annen sak..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå