Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 Har veldig lyst å ta hull i øre på gutten:D Noen andre?
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 Ettersom dette er forumet for barn mellom 1-2 år regner jeg med at gutten din er i din alderen. Jeg synes ikke noe om å ta hull i ørene på så små barn enten det dreier seg om jente eller gutt. Faktisk lurer jeg litt på om dette er et tulleinnlegg.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #3 Skrevet 20. april 2008 For det første er det så jævlig harry,for det andre synes jeg barna kan bli store nok til å velge selv om de vil eller ikke.
MiniBassen Skrevet 20. april 2008 #4 Skrevet 20. april 2008 Dette MÅ jo være et tulleinnlegg! Ingen som seriøst vil ta hull i øret på en SÅ liten gutt... Men om det faktisk er seriøst, synes jeg ìkke noe om det. Som noen skrev over her; la gutten få bestemme selv, når han blir stor nok!
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 20. april 2008 #6 Skrevet 20. april 2008 eldste gutten min fikk hull i øret da han var 10 år, han ville det selv da. synes det er tøft med hull i ørene, men venter til barna ytrer ønske om det selv:)
IgglePiggle Skrevet 20. april 2008 #7 Skrevet 20. april 2008 Jeg synes det er utrolig harry paa en saa liten gutt.. Synes det er harry paa gutter uansett alder jeg da..
Honningmelon Skrevet 21. april 2008 #8 Skrevet 21. april 2008 Jeg syns det er utrolig harry uansett hvor gammel gutten er.
Sivalur Skrevet 21. april 2008 #9 Skrevet 21. april 2008 Harry på gutter uansett alder. Hull i øret på små barn synes jeg er tullete og unødvendig, enten det er gutter eller jenter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå