Gå til innhold

Rolig baby uke 38!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her og er engstelig!! Babyen har de siste dagene vært kjemperolig i forhold til den den vanligvis har vært. Jeg kjenner bevegelse - innimellom. Men er det vanlig at det blir roligere? Hvor rolig kan jeg la det være før jeg kontakter føden, liksom?

Siden det jo er bevegelse skjønner jeg jo at den lever, men har den det bra, får den nok næring....

Hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mi var veldig rolig de siste 3-4 dagene før fødsel startet.

men syns du bør ringe føden vis du er bekymret!

Skrevet

Huff, hva skal jeg si? Er redd for å bli avvist som en hysterisk gravid, at de skal le av meg der oppe... Er 2.gangsfødende også, men greier ikke å huske fra sist hvordan det var!

HI

Skrevet

de skal ta deg på alvor. uansett om du er 2.gangs eller 1.gangs fødende.

eg ville ringt!

Skrevet

min var rolig hele veien, kunne gå en helg uten liv, men er en bekymra så sier en fra! Bare si at du har kjent lite liv, så sjekker de det opp...

Skrevet

Hei. Jeg er i uke 39 nå, og Lille Baby er mye roligere nå enn bare for ca en uke siden. Jeg blir av og til litt bekymret, men drikker kaldt vann eller får i meg noe søtt og nyter å kjenne at hun begynner å spenne en stund etter. Trur det begynner å bli riktig trangt om plassen, at det er derfor man merker mindre liv. Her går det nemlig ikke i spark lenger, mere dulting og knuffing slik at det buler både her og der.

Ring føden om du er urolig, de skal ta deg alvorlig. Jeg har uansett tro på at dette går bra :D

Lykke til! Ikke lenge igjen nå :D

Skrevet

Men skal det være rolig? Er det alltid rolig på slutten, type "stille før stormen"?

Skrevet

Det er vanlig at de blir roligere på slutten. Det er rett og slett veldig dårlig plass og da er det ikke så lett å bevege seg. Men jeg ville uansett ringt føden. Hva har du å tape? Du er helt sikkert ikke den første som beskymrer deg for dette og de vil garantert ta deg alvorlig! Og etter du har ringt (og evt skjekket opp) føler du deg helt sikkert bedre :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...