Madde/sommergutt:) Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 skal dere ha noe laken av noe slag oppå madrassen, eller tenker dere å bare legge ongen rett på madrassen? Synes den virker litt kaldt den siden som barnet skal ligge på, og kan kanskje bli litt klam.. men er ikke sikker på hva jeg skal legge nedi:) Noen som har noen forslag? Er førstegangs, så er ikke så sikker på slike ting, så greit å spørre om litt råd fra di litt mer erfarne:)
Gjest Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 Snuppa mi var så lett å flytte på når hun sov så jeg brukte ammemadrassen(e) som andre bruker tisseunderlag rett og slett. Hadde en under mitt laken siden jeg lakk noe så grusomt om natten og en under hennes laken i tifelle hun skulle gulpe eller tisse osv. Men den varmer seg opp ganske fort og barna har jo pysj på så det er ikke noe problem at den er kald heller altså
Madde/sommergutt:) Skrevet 20. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2008 Ok, så er bare å legge han rett på madrassen da med andre ord:) Var kanskje lurt å ha noe under i sengen vår også, har ikke tenkt på at jeg kanskje kom til å få bruk for noe jeg også, men tanke på melkelekasje osv... takker for tips og svar:)
Gjest Skrevet 20. april 2008 #4 Skrevet 20. april 2008 Jada, det går helt fint Et annet tips (til din seng) er å bare legge et litt tykt håndkle under madrassen din og klippe en av bleiene til lillen i to og bruke som ammeinnlegg Det er jo ganske dyrt å kjøpe to sånne ammemadrasser, og nyfødtbleiene suger til seg melken kjempe godt Slike vanlige tisseunderlag er helt pyton å ligge på nemlig.
Madde/sommergutt:) Skrevet 20. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. april 2008 oki, man lærer stadig noe nytt:) Fint at man kan dele litt erfaringer med hverandre:)
Gjest Skrevet 20. april 2008 #6 Skrevet 20. april 2008 Kan jo hende du er en av de heldige som ikke lekker noe særlig også da er jo ikke alle som gjør det. Men jeg husker jeg trodde jeg skulle bli gal etter bare et par netter, stinket melk og både jeg og alt av sengetøy var gjennomvått enda jeg hadde to avent ammeinnlegg utenpå hverandre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå