♥Mamma`n til lille Kasper♥ Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 Hva skal jeg gjøre med sambo? Han deltar liksom ikke i det daglige hjemme. Verken med sønnen vår,steller han aldri nå er han 5 mnd. Gjorde det når han var nyfødt men siden det har han ikke skiftet bleie engng. Jeg dpør mange ganger om han kan gi han grøten eller skifte på han men så drøyer han tiden og da må jeg jo bare gjøre det selv. vil ikke at det skal utover sønnen vår.. Men er ikke hjelp når det gjelder middag, kles vask eller noe. setter seg på data eller foran tvn når han kommer hjem fra jobb. når han vil ha sex mener han at jeg bare skal gjøre det, selvom jeg har tusen ting jeg skulle gjort eller er møkka sliten etter å ha gjort alt alene hele dagen.. vil jo ikke vi skal flytte fra hverandre men trenger litt hjelp på metoder jeg kan prøve. er jo blitt helt psyko i humøret mitt, for det irriterer meg sånn...
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 Hva skal jeg gjøre med sambo? Han deltar liksom ikke i det daglige hjemme. Verken med sønnen vår,steller han aldri nå er han 5 mnd. Gjorde det når han var nyfødt men siden det har han ikke skiftet bleie engng. Jeg dpør mange ganger om han kan gi han grøten eller skifte på han men så drøyer han tiden og da må jeg jo bare gjøre det selv. vil ikke at det skal utover sønnen vår.. Men er ikke hjelp når det gjelder middag, kles vask eller noe. setter seg på data eller foran tvn når han kommer hjem fra jobb. når han vil ha sex mener han at jeg bare skal gjøre det, selvom jeg har tusen ting jeg skulle gjort eller er møkka sliten etter å ha gjort alt alene hele dagen.. vil jo ikke vi skal flytte fra hverandre men trenger litt hjelp på metoder jeg kan prøve. er jo blitt helt psyko i humøret mitt, for det irriterer meg sånn...
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #3 Skrevet 20. april 2008 Du bør være takknemlig for at han gidder å være sammen med deg og for at han ikke slår deg. Du bør takke og bukke hver dag og stadig etterstrebe å bli en bedre mor og husmor. Du bør ikke forvente noesomhelst av han.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #4 Skrevet 20. april 2008 Ja det er jeg-. Men vi er en familie og det er hans sønn også. Jeg lagde han ikke alene liksom. Så jeg mener han burde ta mer del i sønnen vår sitt liv. Skulle jo liksom tro jeg var ansatt som hans vaske kjerring, barnepasser, elsker. Vil bare ha en familie pappa som deltar litt..
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #5 Skrevet 20. april 2008 Jeg tulla med deg, HI! Men godt å høre at det er en som innrømmer at man føler seg som en vaskehjelp når mannen ikke bidrar. Nok av damer her inne som mener det er største lykke i verden å gå å plukke opp sure sokker..
Guttemamma75 Skrevet 20. april 2008 #6 Skrevet 20. april 2008 Tror nok anonym 16:14 var ironisk.. Håper det iallefall.. Her er det bare en ting å gjøre - sette hardt mot hardt.. Ta en skikkelig samtale på dette og forklar hvordan du opplever dette - sett dere sammen og lag en plan på husarbeid som må gjøres og hvilke oppgaver hver av dere skal ha.. Kan nok også være lurt at han får tid alene med barnet, mange menn føler et press for å gjøre ting "riktig" og synes derfor det er enklere at mor tar ansvaret enn å sette seg inn i hva som skal gjøres selv... Noen mødre tar jo også over litt vel fort og da finner han aldri ut av det (uten at jeg sier at det er tilfellet her..) Er han ikke interressert i å høre på deg eller snakke om dette får du sterkt vurdere forholdet deres.. Som du selv sier - du vil ha en pappa som deltar - vil han ikke det så er det jo i realiteten hans eget valg, men sørg for at han forstår hva han velger bort!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå