Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 jeg har veldig lyst å ta hull i øre på gutten min. Noen flere?
❤lille stjerne❤ Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 Kjempegod idè! Du burde forte deg å gjøre det nå mens han er så liten at han ikke kan protestere! Når han blir større kan det være for sent, for da kan det jo hende at han ikke har lyst! Jeg har ei jente og hun skal få hull i ørene når og hvis hun vil det selv. Det er jo faktisk hennes ører......
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #5 Skrevet 20. april 2008 Uff, det er ikke noe pent... stakkar gutter, veldig harry spør du meg..
petite fleur Skrevet 20. april 2008 #6 Skrevet 20. april 2008 Blodharrry.....også gjør det jo vondt! Men for all del...
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #7 Skrevet 20. april 2008 Ja, jøss!! Fort dere å ødelegge barna før de rekker å gjøre det selv! Idioti spør du meg!! HVA MED Å LA BARNA FÅ VELGE SELV NÅR DE ER KLARE FOR DET?????!!!!! Stakkars barn!
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #8 Skrevet 20. april 2008 hahah er hull i øre å ødelegge barna? Lattis du.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #9 Skrevet 20. april 2008 Syns det er rart at så mange velger å ta hull i ørene til de små.. hva med å vente noen år.. så kanskje de begynner å mase etter det selv. Gutter med hull i ørene er harry.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #10 Skrevet 20. april 2008 Ok. Men gutter med hull i øren eer faktiks ikkje harry! Kanskje du er harry men gutter med hull er faktisk ganske søtt!
Gjest Skrevet 20. april 2008 #11 Skrevet 20. april 2008 Synes ikke hull i ørene på gutter er noe fint i det heletatt (verken store eller små). Og babyer synes jeg ikke trenger hull i ørene uansett, for de er perfekte akkurat som de er og trenger ikke sånt dill. Så nei ... det har jeg ikke lyst til.
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 20. april 2008 #12 Skrevet 20. april 2008 syns hull i øra på gutter(voksne) e ganske søtt og litt sexy i,..vis de passer i det ja :-) men tar det ikkje i øra hans før han vil det selv...ska ikkje nekte han det da...
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 20. april 2008 #13 Skrevet 20. april 2008 Dette må da være et tull. HI er vel bare ute etter å skape litt "storm" slik som det inlegget der det var snakk om hull i ørene på en 5 uker gammel baby.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå