jentebanden Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 Holder på å invitere folk, men har et lite problem. Søstra til mannen var sammen med en kar for noen år siden, og mannen har holdt kontakt med han etter at det ble slutt også. De er ikke bestekompiser, men tror det kommer av at det blir litt rart ifht. den nye dama hans. Hun forbinder han liksom med eksen. Så nå lurer jeg på om vi skal invitere disse i bryllupet vårt? Det må jo være litt ubehagelig både for mannen til svigerinna mi, og ikke minst for dama til eksen. Hadde jeg vært henne hadde jeg aldri i verden kommet der hele eksslekta til sambo var. Så over til neste problem: Gjennom disse kjenner vi et par som vi i det siste har fått god kontakt med. Kan vi invitere disse uten å invitere de vi kjenner de gjennom? Blir ikke det litt merkelig for han som kjenner oss best, og har kjent oss lengst? Huff, heldige dere som reiser bort uten gjester!
yasmina Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 Hvis begge parter har ny kjaereste saa er det vel bare aa inviterer dem. Skjoenenr ikke hvorfor folk gjoer ting saa innviklet.... selv har jeg masse kntakt med soesteren tl min x om naar vi er der saa hender det min X dukker opp uten at verken jeg, hans kone, han eller min mann bryr oss om det. men hvis du ikke inviterer dem saa maa jeg si at jeg hadde blitt litt snurt hvis du inviterte disse andre du snakker om.
jentebanden Skrevet 20. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2008 Joda, de har nye partnere, men tror det blir litt......rart? Grunnen til at vi ikke er helt sikker på dette er for deres del. Det enkleste er vel å invitere de, så får de selv avgjøre om de føler for å komme.
Gjest Skrevet 20. april 2008 #4 Skrevet 20. april 2008 Når alle har nye partnere er det vel bare å invitere i vei de DERE har lyst til å ha i bryllupet DERES. Så får alle velge selv om de vil komme eller ikke. Hadde ikke gjort det vanskeligere enn det. Det er snakk om voksne folk.
Lillesnuppis Skrevet 20. april 2008 #5 Skrevet 20. april 2008 La mannen innvitere han visst han vil. Di klarer vel å oppføre seg bra når dem er i samme rom, men gjør dem ikke det så be han ikke. Ille visst presten må hysje på dem under sermonien i kirka... hehehe Hva med å be det paret du har kjent lengst til middag da?? Åsså innviterer du det andre paret til kaffen? eller begge parene til kaffe bare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå