Gjest Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 Jeg har aldri vært i noen varme land eller syden... Har vært i Norge, Sverige, Finland, Tyskland og Litauen, men aldri i sydligere strøk. Har lyst, men lommeboka sier for tiden NEI! hehe...
Tomine is my star Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 Jeg har ikke vært i Syden.. Har vært i Sverige,Finland,Danmark og på Island.. Kanskje på tide å dra til Syden som alle andre,så vi vet hva de prater om??!!! )
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 20. april 2008 #3 Skrevet 20. april 2008 Ikke vært i syden, som de kjente charter turene.. Men ha vært i Spania (Barcelona), Tyrki (Istanbul) og Italia (Roma og Napoli). Ellers ha jeg vært i Sverige,Danmark,Tyskland,England,Makedonia og Kosovo.
☆Monkey Business☆ Skrevet 20. april 2008 #5 Skrevet 20. april 2008 Har ikke vært lengre sør enn Öland
Fire småtroll Skrevet 20. april 2008 #6 Skrevet 20. april 2008 Har aldri vært på charter tur jeg heller, kan ikke si jeg savner det så veldig heller. Har aldri vært noe glad i å stekes i sola på stranda jeg... Men har vært i Italia (Roma og rundtur i Firenze), Nederland (flere ganger og rundt omkring), bilet gjennom Tyskland og selvfølgelig Sverige og Danmark da. Kan vel ikke kalle meg hverken eksotisk eller bereist.... Men nå har guttungen på 7 år begynt å mase om å reise til syden da, siden så mange klassekamerater gjør det, så neste vinter blir det nok en typisk basseng og strandferie på oss også, sammen med alle de andre danskene, svenskene og nordmennene ;-)
AnneM. Skrevet 20. april 2008 #7 Skrevet 20. april 2008 Hva betyr å være "i syden"? Jeg har aldri reist på ferie til noe land syd for Frankrike eller for å ligge på stranda. Storbyferier i Roma, Lisboa og Paris er vel det nærmeste. På den annen side har jeg ligget på stranda mens jeg har bodd i Spania og Italia, men det teller kanskje ikke som "syden" når man bor der (jobb og studier)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 20. april 2008 #8 Skrevet 20. april 2008 Jeg har aldri vært i syden, har vært i Sverige,Danmark og Finland. Og ved grensa til Russland om det nesten teller.
Gjest Skrevet 20. april 2008 #9 Skrevet 20. april 2008 Med syden så mener jeg disse varme landene hvor det er varmt stort sett hele året;)
Sjefsmegga Skrevet 20. april 2008 #11 Skrevet 20. april 2008 Jeg, ikke pga lommeboka, men har aldri følt behovet..
ღDidrikmamsenღ Skrevet 20. april 2008 #12 Skrevet 20. april 2008 Verken jeg eller sambo har vært i syden. Men vi vurderer en tur til sommeren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå