Gå til innhold

Jeg HAAAATER å spise!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, da har jeg fått en skikkelig trassperiode i hus tror jeg...

4-åringen har liksom bare glidd gjennom til nå han, blid, sosial og omgjengelig, aldri hatt noen trassperiode i det hele tatt. Men nå er han sinna gitt, skal ingenting til, og han hater allting. Noen av utbruddene fra siste døgn:

-ALLTID må jeg tisse før jeg legger meg, jeg HATER å tisse!

-ALLTID må jeg vaske meg før jeg spiser, jeg HATER å vaske meg!

-Jeg HATER å spise, jeg er ikke SULTEN sier jeg!

-ÅHHHH han dunket meg med VILJE!

-ÅHHH han tok bilen min med VILJE!

Har ikke opplevd maken jeg, han er sprekkeferdig av sinne, tårene henger i øyevippene og han er helt fortvilet. Snakk om personlighetsforandring da.. Har kommer litt gradvis, men nå er det ekstremt. Får ikke håpe det varer så lenge, har helt vondt av han jeg, og må holde meg for å ikke le også ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oida..hehe..ikke så greit å vokse opp alltid.. ;o) Stakkar..hihi..han må jo få lov til å ha de følelsene han har, men hadde nok prøvd å forklare litt om hvordan ting og tang henger sammen, at det er lurt å vaske hender, og at ikke alle gjør alt med vilje...hihi.. Har en liten trasser om dagen jeg og, men hun klarer ikke å uttrykke det like presist som din da, hun er bare 2 år :o)

Skrevet

Nei, det er ikke så lett å være liten bestandig, mye som skjer i en liten kropp.. Prøver å være tålmodig med han, og rolig og fint forklare hvordan og hvorfor, det går stort sett greit..

Vanskeligste er å få storebror på 7 år til å slutte å fyre på han, det finnes jo ikke noe morsommere enn å erte på en som tenner så på alle plugger for hver minste lille ting. Men han er heldigvis en omsorgsfull storebror som forstår at når lillebror er sinna og lei seg trenger han at storebror er litt snill, ihvertfall somregel ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...