Gå til innhold

2,5 år: Kler barnet ditt på seg selv??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ike stresset noe med dette jeg.. Men burde jeg begynne?

Han har ikke helt interessen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi på 2 kler helst på seg selv;) Med litt hjelp da selvfølgelig :D

Skrevet

Syns ikke du skal stresse med det. Tror jenter begynner tidligere med dette enn gutter, og at det vil komme av seg selv. Jenta her vil gjerne, men får det liksom ikke helt til..

Skrevet

Her har vi ikke stresset noe med det. På eget iniativ kler han på bukse, sko, lue osv...dette er ikke noe jeg har mast med, tror egentlig det kommer av seg selv den dagen de skjønner hvordan de skal få det til:)

Skrevet

Jepp, hun velger stort sett klær selv (så fremt de passer i forhold til vær og vind, hvis ikke må det litt mekling til). Hun får på seg det meste av klær, men strømpebukse er litt vanskelig enda. Har ikke stresset noe med det, dette er sånn som har kommet av seg selv. Hun er veldig "klare selv" for tiden da.

Skrevet

ja han kler på seg noen plagg selv og blir flinkere og flinkere:) men d tar tid...!

Skrevet

ja hun kler veldig ofte på seg selv, hun elsker og kle av og på.

Skrevet

Ja hun kan kle på seg selv (men liker å få hjelp da. Hehe)

Skrevet

Ikke stress! Det kommer til ulike tider. Vår eldste på over 3 år kan ta på en del plagg, men vil ikke. Jenta på 1,5 år klarer å kle på seg en del plagg, men det blir ikke riktig på. Dessuten insisterer hun på å ta på bleia selv. Skulle nesten ønske hun ikke var SÅ ivrig.

Skrevet

Nei, gutten min kler ikke på seg selv. Han har begynt å vise litt interesse for det, og prøver seg litt, men gir fort opp og vil ha hjelp. Genser klarer han av og til helt selv og støvler ;) Kle av seg går litt lettere, men han må ha litt hjelp der også enda.

Jenter er vel stort sett litt flinkere enn gutter på det området. Har ei niese som er like gammel som sønnen min, og hun har kledd av og på seg selv lenge.

Skrevet

Gutten min som nettopp fylte to kler på sokker,truse, bukse, sko og lue selv. T-skjorter, gensre og jakker tror jeg ikke han klarer. Vi har ikke stresset med det, han har krevd det selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...