Gå til innhold

Magesmerter etter MA??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Andre som har opplevd MA, og hatt magesmerter noen dager etterpå... Å da mener jeg skikkelig vondt... Det er så smertefult til tider at jeg nestenn gråter... =( Andre som har opplevd dette??

Jeg var oppom på legevakten i går kvedl, og det viste seg at jeg var ganske hoven i livmoren og eggstokkene... Men vi skulle se det litt an... Lurer på hvor lenge jeg skal gå, før jeg skal si stopp... Hvor går grensen for hvor vondt jeg skal ha?!

Ps. Var til utskraping på tirsdag, så dette er jo ganske nylig....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjente ikke til noe som helst etter ma, høres litt merkelig! Syns du skal ta en tur til jeg! En gang for my enn en gang for lite synes jeg! kan det ha blitt noe betennelse tro? eller infeksjon?

Hvis du bekymrer deg, syns jeg du skal ta deg en tur.

Lyke tili hvertfall!

Skrevet

Hei.

Jeg hadde bare veldig sterke menssmerter samme dagen som inngrepet, men ikke noe mer etter det... Tror jeg hadde tatt en tur til til legevakten hvis det er veldig sterke smerter, jeg er ingen ekspert, men jeg tror ikke det er normalt...

Lykke til, det er nok ikke noe å tenke på hvis de får ordnet opp ganske fort..

Skrevet

hadde utskrapning samme dag som deg... på tirsdag...

merker lite til det... har litt menslignende smerter men det er minimalt... blør fortsatt en del men det er alt!

ville tatt en tur på legevakta igjen... i tilfelle det er en infeksjon... eller kontakt gyn avd på det sjukehuset du tok utskrapning...fikk beskjed om å ringe ullevåll ved sterke smerter!...

lykke til!!

Skrevet

Du må være obs på om du har feber.. Hvis du tar endel smertestillende mot smertene kan det være at du ikke har feber pga dette..Ville tatt en tur til fastlegen for å få målt en CRP, den viser om du har en infeksjon + at du må følge med på om du har feber. Kanskje like greit å ringe rett til gyn også. En skal ikke ha så mye smerter i forbindelse med dette, så ikke gi deg!!

Lykke til!!

Skrevet

Eller du kan ta en tur på legevakta i kveld for å be om en CRP. Det gjør sykepleierne kjapt og greit på et blunk.

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen =)

Jeg kommer nok til å ringe legen min i morgen tidlig.... Orker ikke ringe legevakten igjen, di er så vanskelige... Har ingen feber som jeg merker, men jeg spiser jo paracet og ibux mange ganger til dagen, så vet ikke om jeg hadde merket feberen uansett.. =/

Er så greit når man kan dele bekymringene med dere her inne.... =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...