Gå til innhold

På fest med eksen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forloveden min skal ut sammen med ei venninne på Fredag. På vorspielet og selvfølgelig hele kvelden kommer hennes ungdomskjæreste fra videregående til å være, de har ikke sett hverandre på åresvis. Er dette noe jeg bør bekymre meg for og si at jeg ikke godtar dette eller er dette akseptabelt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer helt an på hvordan forhold dere har, og hvordan forhold de har seg imellom. Jeg vet av egen erfaring at det ikke er noe lurt.

Ekstra spesielt blir det om han var hennes første seksuelt og?Det skriver du ikke noe om, men om det var så, ville jeg vært meget påpasselig med å la de få feste sammen.

Skrevet

Kan du ikke bli med på festen?

Skrevet

Jeg skjønner skepsisen din, hadde nok vært litt tankefull selv dersom typen min hadde gått på en fest hvor en eks skulle. Men tenk deg omvendt situasjon. Hadde hun hatt noe å bekymre seg for hvis du hadde møtt en eks på en fest?

Hvis jeg hadde møtt en eks på en fest, hadde jeg nok snakket med vedkommende. Spurt hvordan det går, hva han driver med osv. Men ikke fordi jeg har noen annen interesse enn nysgjerrighet. Man må kunne stole på vedkommende man er sammen med. Kommer jo selvfølgelig an på hva slags forhold de hadde også da. Hvis du er trygg på forholdet deres, er nok hun det også. Dessuten er det ganske ofte at man har felles venner med en eks, hvor slike sammentreff er vanskelig å unngå.

Mitt råd er egentlig å ikke bekymre deg. Du kan evt. snakke med hun du er sammen med. Forklare enkelt hvordan du føler det, uten å fremstå som sykelig sjalu. Kanskje du får deg en overraskelse som tilsier at hun egentlig ikke synes noe om han i det hele tatt lenger og at dine bekymringer er helt grunnløse:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...