cathrine84, frustrert husmor.. Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 Har de siste dagene kjent et vanvittig ubehagelig press nedover mot underlivet, dette og vondt i ryggen å mageregionen, blandet med mye slimete utflod..( Må skifte innlegg 4-5 ganger for dag).. Vet noen hva dette kan være?? veldig ubehagelig!!
cathrine84, frustrert husmor.. Skrevet 20. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 20. april 2008 glemte å skrive at jeg er snart 31 uker på vei...
Gjest Skrevet 20. april 2008 #3 Skrevet 20. april 2008 Det kan jo være barnet som holder på å feste seg. Ellers er det veldig vanlig med såkalt nedpress frem mot termin. Det kan være fryktelig ubehagelig, men er ikke farlig. Jeg har begge gangene tidligere opplevd hva jeg kalte "skrusmerter", fordi det kjentes ut som at babyen nærmest skrur hodet nedover i bekkenet.
Noah 08. Skrevet 20. april 2008 #4 Skrevet 20. april 2008 Jeg har også disse smertene...mye murring i ryggen å hard utenpå magen...var på sjekk på fredag å d var iallefall ikke fødselen som var igang enda:-) men kynnere sa di til meg...+ at babyen vokser masse nå..er i uke 30 jeg...
Ville Vera Skrevet 20. april 2008 #5 Skrevet 20. april 2008 Har hatt det samme i flere uker. Er nå i uke 39.. Var sikker på att hode var i ferd med å feste seg, men det er forstatt bevegelig. Er nok bare babyen som presser seg nedover og legger seg godt tilrette.. Har hatt litt stikking og - jordmor sa det var babyen som traff nerver. Utfloden er jeg ikke sikker på, men jeg må også skifte innlegg like ofte
lillespiren2:) Skrevet 20. april 2008 #6 Skrevet 20. april 2008 Hei De siste 3 ukene har jeg også hatt disse stikkingene og presset nedover, kjennes ut som jeg av og til kniper igjen.. Det er nok som alle her sier at det er barnet som presser seg nedover i bekkenet, for så å legge seg godt til rette. Jeg er forøvrig i uke 38 nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå