framtidsdrømmer *4 pp* Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 I dag kommer mannen hjem fra langhelg og jeg har el ca torsdag... da er det rett og slett bare å sette i gang med 1pp for alvor. Føles uvirkelig! Teoretisk sett kan jo de små soldatene faktisk overleve fra i dag og til torsdag, hehe. Skal til legen og ta celleprøve av livmorhalsen på tirsdag (til kreftregisteret - ikke akkurat perfekt timing, menmen) - noen som vet om det påvirker miljøet til svømmerne negativt? Ha en god søndag alle sammen ;o)
Mimi82 Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 Jeg lurer faktisk på akkurat det samme! Skal til legen i morgen tidlig og ta celleprøve, så er litt spent på om det har noen negativ påvirkning nå i prøvefasen. Men - jeg tror EL ikke kommer før tidligst onsdag (og sannsynligvis litt etter det), så jeg håper at det ikke har noe å si. IKM blir vel rundt 7 mai.. kommer til å være supernervøs og spent når det nærmer seg!! Og så blir sikkert TR forsinket pga det.. Men *håpehåpe* at den ikke kommer!! Sex annenhver dag ihvertfall er planen, føles helt rart at nå prøver vi faktisk å lage barn!! Jøye meg! Ha en fin søndagskveld!
Viktoria :) Skrevet 20. april 2008 #3 Skrevet 20. april 2008 Hei! Jeg vet ikke om celleprøve har noen innvirkning på prøving, men så vidt jeg vet skal man ikke ha sex i 24-48 timer før man tar celleprøve...? Kan hende jeg tar feil. Jeg tok celleprøve mnd før jeg begynte å prøve og syns det var veldig deilig å få bekreftet at alt var i orden før jeg fikk en evt spire. Kjipt å måtte gå med en diagnose og evt trenge behandling når man er gravid. Så kjempelurt at dere går til legen allerede nå! Dere kan jo spørre legen før undersøkelsen om det har noe å si for prøvingen...! Det som var litt gøy, var at jeg fortalte legen min at jeg skulle snart begynne å bli gravid, så hun henviste meg til gynekolog (egentlig fordi hun trodde jeg kanskje hadde cyster, som jeg ikke hadde). Og da fikk jeg innvendig ultralyd og fikk vite at alt innvendig var i skjønneste orden og at eggene lå på rekke og rad. Ett egg var stort og veldig klar for å løsne
framtidsdrømmer *4 pp* Skrevet 22. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. april 2008 Vært hos legen og tatt celleprøve i dag... alt så fint ut, men fikk ikke noe ultralyd og turte ikke spørre heller, hehe. Men hun ønsket meg lykke til, hihi )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå