Gå til innhold

oi!! Jeg er gravid igjen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei jente på 4 mnd, og jeg bestemte meg for å ta en graviditetstest, siden jeg ikke hadde fått mensen (7 dager for sen). Ble jo glad, men føler at det blir veldig tett, hadde tenkt å ha 2 år mellom dem jeg :o

Noen som har så tette, som kan gi meg litt råd, og hvordan jeg kan få ssagt fra til sambo, han synes det er mer enn nok med en,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde akkurat denne samtalen med ei venninne...

Om det er 1 eller 2 år mellom søsken har ikke så veldig mye å si, det første året er ganske slitsomt uansett. Man har uansett to barn som begge trenger masse hjelp, til bleieskift, til stell, til påkledning, til mating osv.

Men vi var egentlig enig om at det beste er å få dem tett lilevel. Jeg har mine tett, hun har tre år mellom sine. Jeg har helt ungått sjalusi, den du har fra før skjønner egentlig ikke hva som skjer, de har veldig stor glede av hverandre i leken og det meste går greit. Min venninne fikk nr to da den eldste var midt i trassalderen, ble kjempesjalu og synes lillebror bare er i veien.

Du får nok en litt slitsom tid, men gleden med to små krabater er mer en dobbel! Masse lykke til.

Skrevet

Gratulerer, har ikke to tette, men tipper du klarer det fint :)

Bare fortell samboeren din det, han blir sikkert glad :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...