mamma til lille lu:) Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 Prøver meg igjen jeg:) Jeg er 27 år og har en sønn på 2,5 år. Bor på grunerløkka. Er ikke fra Oslo så jeg har ikke akkurat flust med venninner her...! Så er d noen i lignende situasjon som kunne tenke seg å finne på noe en dag?
Luisa Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Hei, litt sent kanskje.... Vi bor på Grunerløkka vi og. Jeg har en på 1 1/2 og en på tre. Vi vil veldig gjerne finne på noe en dag :-)
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 Jepp, definitvt! Men jeg er i Oslo om dagene og har ikke barna med... Så da er jeg vel uaktuell regner jeg med..
Askepott 3 barnsmor Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Jeg er 25 år og har en datter som blir 3år i aug, blir gjerne med å finne på noe.Bor ikke i Oslo men ikke langt å kjøre dit:)
millemaria Skrevet 7. mai 2008 #5 Skrevet 7. mai 2008 Hei.. Er 27 år jeg og med to jenter på 2 år og 7 år. Er heller ikke fra oslo. Bor i gamle byen. Vil veldig gjerne være med å finne på noe.
mamma til lille lu:) Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. mai 2008 Hadde helt glemt dette innlegget jeg..! Når passer d best for dere da? Jeg kan nesten når som helst. forslag på sted?
Luisa Skrevet 12. mai 2008 #7 Skrevet 12. mai 2008 Jeg kan når som helst i uka etter barnehagetid sånn i tre-fire tida. Helgene er det værre med for jeg er opptatt de nærmeste ukene. Går jo an å møtes i en park, (Sofienberg er kanskje litt slitsom? mye folk) eller hvis noen har en bakgård el lign. Jeg har hage.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå