Gå til innhold

Ville mannen din vært bra nok for datteren din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rent hypotetisk: Hvis datteren din skulle gifte seg med en mann som var akkurat som mannen din, ville du syntes det var bra nok eller ville du syntes hun fortjente bedre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har ikke jeg noen datter da, men nei. Han er nok ikke noe jeg ville jublet for at min datter skulle gifte seg med!

Skrevet

Kunne ikke fått en bedre mann =)

Skrevet

Da hadde hun (den hypotetiske datteren min...) fått den beste mannen i hele verden. Om jeg skulle ønske meg noe for både henne og mannen hennes sin del, skulle jeg ønske at de slapp det fysiske handikappet han har.

Skrevet

nei nei nei.... Hadde nok grått mer enn en skvett for henne da, slik moren min har gjort med meg he he!

Skrevet

Jepp, da hadde hun helt klart fått den beste:-)

Skrevet

Absolutt!

Han er den beste av alle menn ;o)

Skrevet

Velger ikke en dårlig far til mine barn. Han er valgt meg omhu =0) så ja han kunne jeg godt ha som svigersønn også =0)

Skrevet

Ingenting er godt nok for mallo! Sjølv ikkje den fantastiske mannen min.

Skrevet

Ja hvis jeg har hatt en datter da.

Skrevet

Åja! Da hadde hun fått den beste! Snill, kjekk og god peil på økonomi!

Skrevet

Ja, han er absolutt bra nok og vel så det! Han er en fantastisk far og en ordentlig god ektemann på alle områder... Kunne kanskje vært en smule mindre rastløs, men på den annen side er jo all energien hans en av tingene som gjør han til den han er ;-)

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Ja! Finnes ikke bedre mann enn min kjære, han er virkelig svigermors drøm!!

Skrevet

Hadde blitt strålende glad om hun fant seg en så fin fyr :)

Hun hadde nok måttet slite med å få han til å plukke opp sokker for eks, men det er jo bare en bagatell hehe..

Skrevet

Som han er nå etter at jeg har oppdratt han:Ja

Sånn som han var da jeg fant han:Nei

:))

Skrevet

Han har kvalitetene, men det er et par ting jeg kunne håpet at han ikke hadde,hadde han vært svigersønnen min.

Sykdommen hans,fks. Unner ingen den.

Skrevet

nei, han er nok ikke den typen jeg ville anbefalt henne

Skrevet

Ville vært helt supert :0)

Skrevet

Jeg håper jentene mine finner seg noen som er like familiekjær, ansvarsfull,arbeidssom, snill og fornuftig som pappan deres er...

Gjest armagedon
Skrevet

helt klart, hadde de møttes tidlig i ungdommen å så hadde jeg sovet trygt, stødig kar:)

Skrevet

Ja,uten tvil!! Veldig flink med hus,barna,meg og veldig snll og grei!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...