NyBaby2007 Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 Må man liksom til legevakta 3 ganger på en uke for at di skal gidde å ta en test??? Når babyen har nesten alle symptomene. At det går ann.
fox`y Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 jeg var til lege x2 og legevakt x2 på 3 dager med størstemann da han var 6 mnd å først den siste gangen på legevakta så tok de prøve av gutten å han ble innlagt for oksygenmangel, fortettnign og 41 i feber. da var jeg en smule sint kan man si.lå dær i 3 dager vi da,men han plages mye me pusten den dag i dag å han blir 3 snart.. så d går an men d skal ikke være sånn da. hvorfor tror du babyen din har rs da? d er bare å be om å få tatt en slik prøve.sett deg på bakbena rett å slett...Lykke til..
maisel Skrevet 20. april 2008 #3 Skrevet 20. april 2008 hei! jeg ringte til legevakten i dag morges siden lillegutt hadde 39,6 i feber.. dag to med feber, men siden han er bare 4 mnd så ville jeg inn å få en sjekk på han. han har også hostet den siste uken, vært en del slapp. da jeg var hos legevakta var alt han fant ut at han var litt rød i ørene.. og han sa derfor at dette kun var en vanlig forkjølelse. jeg nevnte dette med rs virus.. vet at det er fire stk i barnehagen hvor eldstemann går som har fått dette påvist og spurte derfor om jeg ikke kunne få ta en slik test.. bare for å være på den sikre siden. Han ringte rett opp til barneavd på sykehuset og fikset så vi fikk dratt opp dit med engang for å ta en rs test.. som heldigvis var neg. Legen jeg snakket med sa at hvis jeg følte meg litt utrygg hvis feberen steg igjen, så var det bare å komme tilbake så kunne de legge oss inn for ei natt så kunne de observere lillegutt. jeg er godt fornøyd med at jeg vet at jeg no har det alternativet hvis jeg føler det skulle bli behob for det.
maisel Skrevet 20. april 2008 #4 Skrevet 20. april 2008 men stå på og krev å få tatt en test. det er du som mor som bestemmer!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå