Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 Hvordan var det? Får man narkose eller lokal bedøvelse?
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 jeg fikk full narkose, vet det er litt forskjellig hva som gis, jeg var 18 år og fikk tatt begge bena samtidig ( anbefales), livet er krøkkete på krykker uansett, så en eller to føtter i gips spiller egentlig ikke så stor rolle også var jeg heller ferdig med det og slapp å grue til neste ben som mange gjør.. Må muligens ta opp igjen den ene foten, men har vært fin i mange år ( 20 år siden snart). Ikke uvanlig å måtte gjøre opp igjen dersom man gjør så tidllig som jeg gjorde sier legene..
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #3 Skrevet 20. april 2008 Ok! Ble du fornøyd med resultatet? Var du "hardt rammet"? Jeg er blitt henvist til en sånn fot lege, men har ikke fått time enda. Jeg forsto det på fastlegen min som at jeg måtte ta en fot om gangen..? hi
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #4 Skrevet 20. april 2008 Jeg har vært kjempefornøyd. Ble operert i -88 og har først siste året merket at den ene foten "sklir" litt tilbake til gamle takter... Hadde MYE vondt før jeg ble operert, bla når jeg gikk på ski, trente mye osv.. Det vanlige er ofte å ta en fot ad gangen, jeg , eller rettere sagt min mor ;-))) fikk "overbevist" legen som skulle operere om at det var bedre å ta begge samtidig for meg pga skolegang osv ( måtte jo ha gym karakter fra vdg for å komme videre.. fikk operasjonen i sommerferien mellom 2 og 3 kl..+ at min mor tidligere hadde tatt begge føtter samtidig da jeg var 2 år og vi bodde i utlandet, det var vanlig der den gang). Var i allerfall kjempefornøyd med å ta begge samtidig, anbefaler å spørre om det kan være mulig iallefall.. blir jo kortere periode totalt du trenger hjelp selv om man jo er litt mer hemmet med to enn en fot i gips. krykker og hjelp vil du jo trenge i ukene etter uansett... enklere å ha noen ekstra til å hjelpe seg i 6 uker enn i 12... Lykke til !!
Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #5 Skrevet 23. april 2008 Hvordan er det å ha gips på begge beina? Måtte du ha rullestol eller kunne du gå på gipsen, og hvor lenge brukte du krykker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå