:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 dette er min sove dag. (far har småen 1 natt i løpet av 14 dager og det er altså i dag) også ble småen til en venninne av meg syk. så vi måtte på legevakta. ble vekt i 9.00 tiden, så det var ikke så tidlig. jeg var bare så fryktelig instilt på og få sove ut. kan man med god samvitighet sove mitt på dagen? selv om man da ikke får gjørt lekser eller vasket hus som man egentlig skulle?
bambi på isen Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 Gå og legg deg du:-) Det hadde jeg gjort hvis jeg hadde hatt anledning!! Var egentlig min sove dag idag, men både snuppa og mannen spydde inatt, så de ble liggende å sove til klokka var over 10!! Mens jeg måtte opp med de andre 2 når klokka var 8, ikke det at det var så tidlig, men jeg var innstilt på å sooooove!!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 20. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2008 ja det der har såååå mye med innstilling og gjøre. en vær annen dag hadde jeg blitt overlykklig om jeg fikk sove til 9... hehe hm... kansje jeg gjør det. sover en time eller to :-)
Gjest Skrevet 20. april 2008 #4 Skrevet 20. april 2008 Gå og legg deg! Det skal jeg nå, vesla ligger i vogna og sover og med det herlige været har jeg åpnet alle vinduer og dører så jeg hører henne med en gang. *znork*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå