vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 ta epleeddik tabletter når jeg ammer? må gjøre noe for og få bort lysten på gotteri..
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 Ville jeg ikke gjort. Det er ganske surt da, og jeg regner med at det kan gå i melka. Det er normalt å ha søtsug når man ammer. Sørg for å drikke nok, det reduserer noe av suget.
Lillesnuppis Skrevet 20. april 2008 #3 Skrevet 20. april 2008 jeg gikk på epleeddik for å få vekk lysten på søtt... Phø assa.. For noe tull det var. Hadde like lyst på søtt jeg. så fikk jeg beskjed om at jeg kunne ta det å ekstra krom.. Sa det samma da.. Phø for noe tull. Så her er det bare å holde seg hard å ikke spise noe. hehehe
Gjest Skrevet 20. april 2008 #4 Skrevet 20. april 2008 Spis søt frukt med masse vann i! (melon er genialt)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 20. april 2008 #5 Skrevet 20. april 2008 hva med og bare spise søtt da? jeg gjør som kroppen sier og det funker bra, det er jo en grunn til at de fleste som ammer får lyst på søtt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå